Teoria-Lucas jest członkiem A-Team'u

Zapraszam!

 Motyw: Do tej pory każdy czło­nek A-teamu był nękany przez Ali. Mona była poni­ża­na­/za­stra­szana, Toby został umiesz­czony w popraw­czaku. Kto jesz­cze był ofiarą? Lucas.
Ali prze­zy­wała go ’Her­mie’ suge­ru­jąc, że chło­pak jest oboj­nia­kiem







Więcej w rozwinięciu.



2. Wiemy, że Lucas znisz­czył pomnik Ali. W 1x09 widzimy jego zabło­cone buty.

W 1x12 przy­znaje się do tego Han­nie. Jak dla mnie to zagrywka w stylu -A!



I na końcu powiedział to:


(tłum. bio­rąc pod uwagę to, co ta suka zro­biła mi, powi­nie­nem zro­bić jej coś gor­szego!)

3. Scena w szpi­talu (gdy Hannę potrą­cił samo­chód). Lucas podcho­dzi do dziew­czyny myśląc, że śpi i całuje ją w poli­czek. Hanna mówi mu, że chce go tylko jako przy­ja­ciela i poza tym, że ma chło­paka. Lucas twier­dzi, że blon­dynka zasłu­guje na kogoś lep­szego. Wymie­niają kilka zdań po czym chło­pak odcho­dzi wście­kły.



Później na gipsie Hanny -A napisało to:


(tłum. Prze­pra­szam, że stra­ci­łe­m/am swój tem­pe­ra­ment. Moja wina. Kocham -A)

Czy nie koja­rzy Wam się to z zacho­wa­niem Lucasa w szpi­talu?

4. W odcinku „First secret” dowia­du­jemy się, że Lucas miał na sobie tą prze­ra­ża­jącą maskę i nazwał Ali suką gdy był zama­sko­wany. -A dosyć czę­sto nazywa tak kłam­czu­chy.



5. W 3x03 Hanna i Caleb widzą Lucas’a zmie­rza­ją­cego do Radley. Przy­ła­pują go na tym jak roz­ma­wia z Moną. Wydało im się to dziwne, gdyż Mona nie­na­wi­dziła Lucas’a (lub uda­wała, że nie­na­wi­dzi) W 3x05 Aria znaj­duje w jego tor­bie na apa­rat leki uspo­ka­ja­jące, naj­praw­do­po­dob­niej od Mony. Mona pra­co­wała dla -A [po­twier­dzo­ne] a chło­pak był skory do pomocy z/dla niej (o czym świad­czy następny punkt).









6. W 4x01 Mona potwier­dza, że Lucas zro­bił Emily masaż w 2x10.

Miał czarne ręka­wice, zupeł­nie jak -A






Co o tym sądzicie?Widzicie Lucasa jako członka A-Teamu?

-Marce La




























Udostępnij:

2 komentarze

  1. Całkiem dobra teoria, ale coś mi tutaj jeszcze brakuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to on zawsze był podejrzany, a zanim dowiedzieliśmy się że A to charles to właśnie jego podejrzewałam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...