Sezon 8?

Hejka!
Dzisiaj mam dla was pewną informacje, którą znalazłam na inquisitr.com
Jeśli jesteście jej ciekawi to zapraszam do rozwinięcia :)

William M. DeBiasio: Począwszy od teraz, tak będzie sezon 7 PLL byście się cieszyli! Przessłuchania nie zależą ode mnie
Queen Cece: Czy jest możliwość, że sezon 8 może nastąpić?


William M. DeBiasio: Mamy nadzieje! Proszę oglądajcie i może to się zdarzy!
Queen Cece: Nie możesz tak po prostu zrzucić bomby i potem nic więcej o tym nie mówić! Czy sezon 8 jest planowany czy to jest tylko możliwość?

William M. DeBiasio: To tylko możliwość, ale możliwość jest zawsze lepsza niż nie!

A więc sezon 8. Co sądzicie? Chcielibyście aby jednak się pojawił czy może jednak nie?
Ja w sumie nie jestem pewna...uwielbiam ten serial ale skoro już teraz jest wielkie ujawnienie 'A' to co potem? Kolejne 'A'? Co będzie się uganiać za 24 lub więcej letnimi Kłamczuchami i ich rodzinami? A może teraz to ich dzieci by to spotkało. Byłoby to już straszne NACIĄGANIE.
Chyba, że coś ciekawego by wymyślili, może naprawdę sezon od strony 'A'

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...