Aria is A - wskazówki część 3

Tylko dla przypomnienia klika uwag:
1. Nie naciągam was na to, że Aria jest A. Te wskazówki służą celom ''rekreacyjnym''.
2. Proszę nie pisać komentarzy typu : ''Aria nie może być A'' lub ''To niemożliwe''. Wiem o tym, ale te wskazówki czasem są tak ciekawe (niekiedy aż niedorzeczne), że same się proszą, żeby o nich napisać.
3. Tekst pisany kursywą to moje uwagi, ponieważ jak wiecie z poprzednich postów tłumaczę wskazówki z przeróżnych źródeł
4. Numeracja jest kontynuowana z poprzednich postów.
5. Nie sugerujcie się numerkami na obrazkach (są trochę za bardzo do przodu)



25) 


''Byłabyś zaskoczona, gdybyś wiedziała kto nie jest twoim przyjacielem.''
Dlaczego Alison mówi to Spencer, kiedy patrzy na osobę tańczącą w tle? Przypomina ona Arię...

26)


''Gdybym chciała go skrzywdzić, mogłabym to zrobić''

Brzmi jakby Aria miała jakąś władzę/siłę.

27) 


''Jestem A. A jak anonim, A jak Aria''

Wiem, że mówiła to jako kłamstwo... Ale czy na pewno?

28) Wszystkie Kłamczuchy twierdzą, że spośród nich Aria kłamie najlepiej.


''Boże, należy ci się Oskar, za to przedstawienie.''

29) Oczywiście A jest pomocne kiedy coś dzieje się Arii
Nie zawsze. Autorka tej wskazówki wybrała po prostu kilka takich przykładów. Ale gdyby obejrzeć od początku to na pewno znaleźlibyśmy przykłady pomocy dla innych Kłamczych''


''Ukradłeś odpowiedzi do 3 sprawdzianów''
''A uratowało mój związek''

30) Zdradziła Ezrę dwa razy. Raz z Wesley'em i raz z Jasonem. 


I A nigdy jej za to nie nękał... Interesujące

31)


''Ktoś otworzył grób Alison''
''Ale nikt nie pomyślał, że miałaś z tym coś wspólnego.
Czy oni? Tutaj nie byłam do końca pewna jak to zinterpretować''

Później Aria milczała, nie próbowała zaprzeczać.

32) W 15 odcinku sezonu 2 A zamawia pizze na imprezę niespodziankę Caleba. Był to ulubiony smak Arii.


''Han, na prawdę zamówiłaś 12 pizz z zielonym pieprzem/papryką? Noel ma alergię.''
''Weźmiemy dużą pizze do podziału? Ja zjem pustą połowę, a ty tę z zielonym pieprzem/papryką, To twoja ulubiona, prawda?''

33) Aria jako ostatnia była widziana z czerwonym płaszczem. 



Tu mam wątpliwości czy dobrze przetłumaczyłam , bo wyszło troszkę bez sensu.
The coat didn't make another appearance until 3 episodes later... When ''red coat'' was wearing it.
Płaszcz nie występował przez trzy następne odcinki... Kiedy Red Coat założył go/to.


34) Aria ma skłonności do czytania książek o śmierci, zagadkach i obłędzie. Czy to wskazówka? Głębszy sens?


-----------------
Nie znudziły wam się jeszcze te wskazówki? Jeśli nie, to jak dodam już wszystkie rzeczy obciążające Arię mogę zrobić podobne posty o innej postaci. Oczywiście jeśli chcecie...

Udostępnij:

9 komentarze

  1. pewnie pomyliła go z Wesleyem (bratem Ezry)

    OdpowiedzUsuń
  2. W 33. zwrot "do they?" oznacza tyle co, "...ale nikt nie pomyślał, że miałaś z tym coś wspólnego, prawda?".
    Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo pomylila go z Jasonem, czyli wychodzie, ze zdradzila go 4 razy

    OdpowiedzUsuń
  4. z Wesley'em a nie z Wrenem/Noelem - poprawiłam już post za Ver by nie było wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam chodzi raczej o zieloną paprykę, a nie pieprz ;) "pepper" ma dwa znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jedno, i drugie do jedzenia. Zastanawiałam się między pieprzem i papryką, a jak sprawdziłam w Tłumacz Google jako pierwsze znaczenie wyszedł mi pieprz.

      Usuń
  6. Tak, zrób jeszcze post o Arii i innych postaciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze o Arii są super. Fajnie też byłoby z innymi ;) też się zgadzam

      Usuń
    2. Cieszy mnie, że wam się się podoba. Na Arię przeznaczam jeszcze max 3 posty i poszukam wskazówek na inną postać.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...