Co Caleb miał na Tobiego? - Kto zabił Mone? = moje przemyślenia

Cześć! Dzisiejszy post będzie odnosił się do odcinka 5x22 i jednego z "wątków'' tam zawartych. ZAPRASZAM!
PS. SPOILERY 

Hanna: Tenner widziała nas tam oboje. Po tym jak mnie złapie, będzie chciała pogrążyć i ciebie i to będzie moja wina. 
Caleb: Hanna uspokój się. Na razie wiemy tyle, że Tenner cię podejrzewa. Gdyby miała dowody już by cię aresztowała. 
Hanna: Czekaj twierdzisz, że jeśli Ali nie podpisze umowy ten cały koszmar może się skończyć? 
Caleb: Musimy się dowiedzieć co przeciwko tobie ma policja.
Hanna: Jak? 
Caleb: Rozmawiając z Tobym
Hanna: Już to przerabialiśmy. On nic nam nie powie. 
Caleb: Tym razem nie będzie miał wyboru


Czy tylko dla mnie podejrzanie zabrzmiało - Tym razem nie będzie miał wyboru? Tym bardzie, że Caleb'owi rzeczywiście udało się wyciągnąć od Tobiego informacje, nie wielkie, ale zawsze jakieś. Policjant od kilku odcinków się nie odzywał, a nagle bum! ON UMIE MÓWIĆ! Dziwne, prawda? 

Co takiego zrobił Caleb by móc wyciągnąć informacje od Tobiego? Mam parę pomysłów: 
a) Caleb wie, że Toby jest -"A", jednak kryje go, ponieważ Toby w inny sposób wygadał by jego sekret, lub skrzywdził mocniej Hanne niż posłaniem jej do więzienia.
b) To Caleb jest -A i zna ogromny sekret Tobego, przez który Toby teraz tak się zmienił, może...morderstwo? Nie zdradzi go, ponieważ wtedy Toby powiedziałby, że Caleb to -A.
c) Toby wstąpił do policji, by zdobywać wszystkie informacje. Wraz ze Calebem - świetnym komputerowcem i Paige, zabił Mone i dzięki swojej posadzie w policji odciągnął od siebie podejrzenia. Toby chciał zostawić nóż, ponieważ był tam odciski np. Caleba, Alison, natomiast Caleb (niewtajemniczony w pla)  chciał go odzyskać by ratować siebie i "przyjaciela". Dlatego Caleb mógł liczyć na Tobiego bo tylko oni wiedzą co się stało. 
Czy tylko ja się teraz zastanawiam, że Paige, Toby i Caleb stworzyliby idealny zespół do zabicia Mony? 
- Paige ubrała perukę, więc nagrali video, które wrabia Ali. 
- Caleb mógł przerobić wszystkie videa będące nagrane w domu i ogółem wszystko przypilnować. 
- Toby w razie tego, gdyby wina spadła na nich jako policjant odciągnie podejrzenia.

 To nie jest teoria, a tylko i jedynie przemyślenia - informuje byście nie męczyli się pisząc hejty :)

Jakie wy macie pomysły? Piszcie w komentarzach!

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Nigdy tak się nie zastanawiałam nad tym, ale te podejrzenia są świetne! Wcale się nie zdziwię jak będą prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...