Promo i sneak peek 5x14

Hej :)
Jak tam po szkole?  Robicie wigilie klasową?
Moja klasa tak ale ja w tym roku nie idę :/
Ale do rzeczy...dzisiaj mam dla was przetłumaczone promo 
oraz sneak peek z 5x14 :)

TŁUMACZENIE:
Mrs Grunwald: Każda nienawidziła tej drugiej...
Spencer:  Przyszła na pogrzeb swojej ofiary?!
Mrs Grunwald: Ponieważ każda obawiała się tej drugiej
Spencer: Pójdę do więzienia przez nią!
Mrs Grunwald: Zdrada...
Aria: Jesteś A!
Ali: Przestań to powtarzać!
Mrs Grunwald: I zagubienie
Aria: Zabiłaś ją, bo miała dowód!
Spencer: Ktoś jest martwy przez nią! Wszystko czego chcę, to znać prawdę.
Ali: One są następne. Chyba, że A najpierw którąś zabije


TŁUMACZENIE: (w rozwinięciu)

Ali: Jason…? Co ty tutaj robisz?
Jason: Wpadłem do biura po kilka dokumentów. Były obok szafy pełnej rodzinnych zdjęć taty. Wiesz, że masz trzy pełne albumy z dzieciństwa? Zgadnij, ile ja mam?
Jason: Pamiętasz to?
Ali: To był dobry dzień.
Jason: Nie, nie był. Tata zapomiał portfela, my kłóciliśmy się przez cały czas. Zrobiliśmy osiem zdjęć, zanim jedno udało się z nami uśmiechającymi się.
Ali: Najwyraźniej pamiętam to inaczej.
Jason: Zawsze miałaś do tego zdolności. Pamiętać rzeczy inaczej niż wszyscy. Ty i tata. Chciałbym tak umieć. Naprawdę.
Jason: Zawsze miałaś wszystko w jednym palcu, od pierwszego dnia.
Ali: Spencer rozmawiała z tobą, tak?
Jason: Tak, rozmawiała. I Emily. One mają rację Ali. Poszłaś gdzieś w Święto Dziękczynienia. Potem wróciłaś i ledwie wydusiłaś jedno słowo. Gdzie poszłaś Ali? Na prawdę?
Ali: Zostałam wrobiona, Jason. Spencer, Emily, Aria, Hanna, one wszystkie pracują razem. Chciały, żebym nigdy nie wróciła do domu i teraz chcą się mnie pozbyć. Musisz mi uwierzyć. Nie zabiłam Mony!

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Tak, wlasnie wrocilam z wigilijki klasowej bylo super bo 3 godz bez zadnego nauczyciela (wszyscy pouciekali i wszytko robilosmy sami nawet na apel sobie zeszlismy sami) . A tak wgl to jestem ciekawa jak bd w 5b. Czy Ali mowi prawde czy jak zwykle klamie? Moze z tym ze A ją wrobilo to prawda ale.... nigdy nie wiadomo co ona moze znowu wymyslec no a A tam samo . Ja na pewno jestem po str dziewczyn. Moze Ali teraz bedzie bardzo zalowac tego wszyatkiego ale teraz ma .... a co jesli na prawde A ją dopadnie tak jak to mialo byc i umrze tak jak Mona pokazala jej w 5x13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę już dzisiaj mieliście?
      ja mam w piątek i mam w piątek skrócone lekcje i przed wigilią mam jeszcze 5 lekcji - więc nie idę więc tylko jutro i czwartek kiedy też mam skrócone lekcje :3

      a z Ali może być różnie...ale myślę że raczej nie skrzywdziłaby Arii, tak jak widzimy ze A ją dopadło...w końcu chyba każdy pamięta wzruszającą scenę z Ali w budce telefonicznej kiedy patrzała na zdjęcie z dziewczynami :)

      Usuń
  2. Ta... my juz dzisiaj bo tak sb ustalismy jako klasa. A pani nie ma nic do gadania bo i tak jej nie ma w szkole juz przez dluzszy czas. Teraz dostalismy zastepce ktory tak na prawdw to wszystko olewa i wszystko musielismy zorganizowac sb sami, nawet nie mielismy zadnej opieki (a to bylo w czasie lekcji) ale to fajnie :D .
    No wiadomo ze Ali nie jest az takim demonem i pewnie nic nie chce im zrobic no ale i tak popelnila tyle bledow i tyle klamstw. A pamietasz flashbacki jak "jeszcze zyla" i była czasem taka wredna i wścipska np kazala Hannie siedziec cicho bo jak nie to wroci do samotnych wieczorow z paczka chipsow (czy jakoś tak ale nie pamietam dokladnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pamiętam...wtedy to taka bitch była dosłownie,
      potem nam pokazali ją jako kochającą przyjaciółkę a teraz jako A
      z jednej strony chciałabym by była dobra ale czy takie przemiany są możliwe?
      nie za często...niech się zmieni i niech stara się o wybaczenie...bo jak to pięknie Hanna powiedziała w 5x13 "W Rosewood suk* są zakopywane"

      Usuń
  3. Odcinek świetnie się zapowiada. Już nie mogę się go doczekać. Zapraszam do siebie http://emma--stone.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...