TOP 10 cytatów...Paily

Hej :)
Na razie to tyle z pojedynczych postaci...jeśli jakąś jeszcze 
chcecie to napiszcie jaką a w czasie świat postaram się dodać :)
Dzisiaj mam dla was cytaty Paily...postanowiłam zacząć od pary z którą będzie mi najtrudniej.

MIEJSCE 10

Emily [to Paige]: I haven't been with anyone since Maya. I haven't even thought about it. At least, I didn't think I was thinking about it. I was drunk that night, and I got lost. Only, I didn't really get lost. I was looking for something. I was looking for somebody. And I came here. Don't look away.

Emily: Nie byłam z nikim od czasu Mayi. Nawet o tym nie myślałam. Przynajmniej nie sądzę bym o tym myślała. Tej nocy byłam pijana. Zagubiłam się. Tylko nie tak naprawdę. Szukałam czegoś. Szukałam kogoś. I przyszłam tutaj. Nie patrz(patrzałam) daleko.

MIEJSCE 9

Emily: Nigdy nie odbyłyśmy naszej rozmowy
Paige: Jestem zmęczona rozmowami

MIEJSCE 8

Paige [to Emily]: There's nothing I wouldn't 
do to protect you.
Paige: Niema nic czego bym nie zrobiła by ciebie chronić

MIEJSCE 7

Emily [to Paige]: With all these terrible things in my life right now why do I feel so lucky?
Emily: Z tymi wszystkimi złymi rzeczami w moim życiu..dlaczego czuję się szczęśliwa?

MIEJSCE 6

Paige: Emily, you can trust me with your life.
Paige: Emily, możesz mi zaufać ze swoim życiem


MIEJSCE 5


min ok 1:20
Paige: Nie chcesz żyć w miejscu gdzie nie musisz obawiać się ciemności? W miejscu w którym nie musiałabym zawsze martwić się o ciebie?
Emily: Tak
Paige: Tak?
Emily: Chce jechać. Chce być z tobą


MIEJSCE 4


min ok 0:35
Paige: Okej, a naprawdę. Co byś zmieniła?
Emily: Więc, Ja. um Przysunęła bym łóżka bliżej siebie


MIEJSCE 3

Paige: Sometimes I'm still amazed that you're with me.
Emily: I'm amazed that you're with me.
Paige: Czasami nadal jestem zdziwiona że jesteś ze mną
Emily: Ja jestem zdziwiona ze ty jesteś ze mną


MIEJSCE 2

Emily: I really love you.
Paige: I love you too.
Emily: Naprawdę cię kocham
Paige: Ja ciebie też kocham


MIEJSCE 1

Emily [to Paige]: Just give me a kiss okay?
Emily: Po prostu mnie pocałuj okej?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej wiem że powinna być już wcześniej ta notka ale szkoła...oraz z Paily było mi mega ciężko.
W tym tygodniu pojawi się (a przynajmniej mam zamiar napisać) jeszcze jeden TOP 10 cytatów.
Kogo teraz: Haleb czy Spoby?
(przyznam że moją ulubioną parę chce na deser sobie zostawić :D)

~Ann

Udostępnij:

3 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...