18 week challenge! #2

Post miał być wczoraj ale nie dałam rady, więc jest dzisiaj.
W pierwszym pytaniu pytaliśmy was Jaka jest wasza ulubiona Kłamczucha.
Podliczyłam głosy + dodałam głosy adminek z tego bloga :)
W odpowiedziach padły Spencer, Aria, Hanna, Emily, Alison i Mona.
Oto wyniki :)

5 miejsce

4 miejsce
wspólnie


Po resztę miejsc oraz kolejne pytanie zapraszam do rozwinięcia :)

3 miejsce

2 miejsce

1 miejsce

!!! NOWE PYTANIE !!!
Jaka jest lub była twoja ulubiona para?
(nie musi to być istniejąca para)



Udostępnij:

33 komentarze

  1. Mam trzy. :)
    Ezria, Spoby, Haleb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ILoveAustralia21 września, 2014

    Haleb <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoby, Haleb, Wrencer

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ ♥ ♥ Ezria ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aria i Ezra :3

    OdpowiedzUsuń
  6. o mój boże kocham ten blogg *.*
    będę wpadać częściej ;)

    https://www.facebook.com/slodkieklamstewkapolska

    OdpowiedzUsuń
  7. Haleb i Ezria ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoby i Haleb! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Haleb, Spoby, Paily, Emaya, Ezria <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Para - Haleb <3 Ship - Hannily :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam EZRIĘ :3

    OdpowiedzUsuń
  12. EZRIA ! ♥ I tylko EZRIA ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...