Nowa rola Iana


Nagrywanie PLL się skończyło - teraz została tylko emisja odcinków i koniec.
Nic więc dziwnego, że aktorzy dostają nowe propozycje.
Jeśli jesteście ciekawi gdzie Ian dostał angaż - zapraszam do rozwinięcia.


Ian dostał rolę w horrorze "Office Uprising".
Ian zagra Dr. Frohm, który pracuje w dziale badań i rozwoju.
Jego bohater jest związany z postacią graną przez Jane Levy.

Poza tą dwójką w filmie zobaczymy również Brentona Thwaites.

Akcja filmu rozgrywać się będzie w koncernie zbrojeniowym. Główny bohater otrzymuje od przełożonych zadanie: ma dodać do napojów pracowników środek, który sprawi, że będą efektywniej pracować. Jednak bohater jest tak roztargniony, że dodaje nie ten środek co trzeba. W efekcie prawie wszyscy pracownicy biura zmieniają się w krwiożercze zombie. Teraz bohater będzie musiał uratować siebie i swoich przyjaciół przed epidemią, którą pomógł rozpętać. 


Co o tym sądzicie? Czy waszym zdaniem Ian sprawdzi się w tego rodzaju filmie?
Kto z was chciałby aby film trafił na ekrany naszych kin?
I kto ogólnie chciałby go obejrzeć?

Ja nienawidzę horrorów także ja na pewno go nie obejrzę.
Chyba, że będzie filmem pokroju Carrie - który był bardziej komedią niż horrorem.

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Ja akurat uwielbiam horrory. Jak przeczytałam ,,horror'' to miałam taką reakcje jak gdy dowiedziałam się o filmie w którym ma zagrać Shay. Ale to może być całkiem ciekawe i zamierzam obejrzeć, choćby dla samego Iana. Cieszę się, że jego kariera się rozkręca.

    FutureLiar xxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, nie lubię horrorów więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...