Podsumowanie 7x07

Hej! Jeśli jesteście już po ostatnim odcinku, zapraszam Was na podsumowanie 7x07.

ŚLUB EZRII + NICOLE ŻYJE?
Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się tak szybkiej decyzji z ich strony. Myślałam, że minie troszkę czasu zanim zaczną planować swój ślub, a jednak. Toskania to moim zdaniem świetny pomysł dla tych dwojga, ale z drugiej strony miałam nadzieję na normalne wesele, na którym pojawią się wszystkie Kłamczuchy. 
Jak oczywiście wiadomo w Rosewood nic nie dzieje się tak, jak dziewczyny sobie zaplanują. Nie jestem przekonana, co do tego, że Nicole żyje. Jeżeli żyje, to ja nie wiem jak oni to robią, że ciągle każą nam wierzyć, że ci ludzie są martwi, a potem okazuje się inaczej. W każdym razie pewnie Ezra i Aria zostaną jeszcze w Rosewood na jakiś czas, dopóki te wszystkie sprawy nie zostaną wyjaśnione.

Source: Freeform

OSTATECZNE POŻEGNANIE SPOBY
Zawsze Spoby było mi obojętne, ale ich dzisiejsza rozmowa w stodole Spencer była bardzo szczera i niesamowita. Najpierw sama prosiła go o wyjazd i myślę, że nawet się nie spodziewała, że Toby weźmie sobie jej radę aż tak do serca. Przez chwilę naprawdę myślałam, że Toby powie Spence, że dla niej ten dom budował i to z nią chciałby w nim mieszkać. Było mi strasznie szkoda Spencer, która znowu musiała przeżyć takie, a nie inne pożegnanie (bo rozstaniem tego nie można już nazwać). Wydaje mi się, że mimo wszystko miała nadzieję, że kiedyś do siebie wrócą. 
Uważam, że ta rozmowa - chociaż krótka - wiele wyjaśniła i z całego serca życzę Ivonne i Toby'emu wszystkiego dobrego. 


Z KIM TRZYMA NOEL?
Noel jest dla mnie wielką zagadką i nigdy nie potrafię odgadnąć jego prawdziwych intencji. Przez pierwsze sezony podejrzewałam, że jest on "tym złym", a kiedy dowiedziałam się, że pomagał Ali ukrywać się przez ten cały czas serio byłam zaskoczona.
Kahn ukradł akta Mary z przyczepy Toby'ego, co nie przemawia na jego korzyść, dodatkowo wykonał podejrzany telefon w pokoju w Radley. Mimo wszystko nie uważam, żeby Noel był A.D. Może współpracuje z nim, ale raczej nie jest głównym sprawcą zamieszania. Zastanawia mnie jeszcze jedno. Jak potoczyła się rozmowa Noela z Sarą i Jenną, i co ich łączy? 


ARIA + JASON 
Jason i Aria byli razem podczas przeskoku czasowego. Mimo że jestem ogromną shipperką Ezrii, zawsze lubiłam tę dwójkę razem i żałuję, że ich związek nie został nam w ogóle pokazany. Okazuje się, że Jason jako jedyny z Rosewood znał Liama przed powrotem Arii do domu i wydaje mi się, że zerwali właśnie przez niego. 
Zaskoczyło mnie, że Aria zgodziła się na prośbę Jasona i przyszła na kolację do domu Ali. Ta cała sytuacja była przez to jeszcze bardziej niezręczna, a moment w którym Aria złapała Jasona za rękę dziwny, co zauważyła nawet Alison. 

Jason and Aria in Pretty Little Liars episode 7x07

HALEB
Cieszy mnie to, że Hanna powiedziała Calebowi o zerwaniu z Jordanem. Jest między nimi wyczuwalna chemia i myślę, że zasługiwał na to, żeby znać prawdę. W tym odcinku widzieliśmy kilka ich wspólnych scen i muszę przyznać, że naprawdę tęskniłam za tą dwójką. 
Zwykłe momenty, kiedy razem pracowali przypomniały mi czasy starego PLL, kiedy byli cudowną parą. Nie wiem, co się dalej z nimi stanie, ale pewnie w końcu do siebie wrócą. Boje się tylko, że będzie niezręcznie ze względu na Spence. 



KOLACJA Z MARY
Nie spodziewałam się, że Jason od razu przekona się do Mary, ale jednak mógłby chociaż wysłuchać tego, co miała do powiedzenia. Wiem, że był on przekonany, że to jego matka była tą dobrą, ale uważam, że zawsze warto posłuchać drugiej strony i postarać się choć trochę zrozumieć.
Cały ten wieczór był dziwny, a Jason wcale nie ułatwiał im jakiegokolwiek dogadania się. Sama nie ufam Drake, ale nie sądzę, żeby miała bardzo złe intencje.



JESSICA SZPIEGOWAŁA KŁAMCZUCHY?
Od razu mówię: Nie wierzę, że to miejsce zostało tak zaaranżowane przez mamę Alison. Wydaje mi się, że już kiedyś widzieliśmy to zdjęcie Ali otoczone świeczkami - chyba w jednej z końcówek A, ale nie jestem pewna (dajcie znać, jeśli wiecie o co mi chodzi) - a nie sądzę, żeby Jessica była A. Tak czy siak ta cała piwnica była bardzo podejrzana i ciekawa jestem, co jeszcze takiego musiało się tam znajdować, że zostało wysadzone w powietrze. Nie rozumiem jednego. "A" ukradło TYLKO akta Noela i Arii, zalało tylko te Noela, a cała reszta i tak została spalona w schronie.   

watch Pretty Little Liars Season 7 Episode 7 recap

I SEE YOU 
Scena, w której dziewczyny zostały zamknięte w aucie była już sama w sobie przerażająca, a potem jeszcze to odliczanie przyprawiło nam więcej strachu. Kłamczuchom oczywiście nic się nie stało, ale zastanowił mnie napis "I SEE YOU". Może nie sam napis, tylko konkretnie to, że osoba, która to napisała była ubrana w czarny kaptur - tak jak nasze stare A. Dawno nie widzieliśmy A w tym stroju i tutaj nasuwa mi się pytanie: Czy istnieją dwa teamy? Jedno A.D., które jest dużo groźniejsze, a drugie stare, "dobre" A? A i oczywiście - Czy to był Noel?

the liars in episode 7x07

OGÓLNE WRAŻENIA
Ogólnie muszę przyznać, że jestem zadowolona z 7 sezonu. Praktycznie każdy odcinek jest lepszy od poprzedniego. Może nie jest to już ten sam klimat, jaki miały pierwsze sezony serialu, ale jak dla mnie to PLL też jest naprawdę dobre. Ten odcinek również mi się podobał, zwłaszcza ze względu na powroty starych, bardzo lubianych przeze mnie postaci. Na dodatek dawne pary powoli do siebie wracają, co zdecydowanie mnie cieszy.
Co Wy myślicie o 7x07? Uważacie, że Noel jest zamieszany w A?

Udostępnij:

16 komentarze

  1. Dla mnie głównym pytaniem co do kolejnego odcinka jest: Kim jest drugie dziecko Mary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie wydaje, ze drugim dzieckiem jest A.D i znamy tą osobe bo podaje sie za kogoś innego, moze nawet kłamał na temat swojego wieku. Chciałabym zeby któraś z kłamczuch okazała sie A.D bo jeden chora psychicznie i ma rozdwojenie jaźni :P

      Usuń
    2. Noel jest drugim dzieckiem, po co by A.D. palil jego akta w ostatniej scenie ? ten Jason to tez za duzo niedomowien, pewnie okaze sie ze on wcale nie wyjechal, byc moze ze jest czarnym charakterem

      Usuń
    3. Ooo skąd wiesz, ze Noel jest drugim dzieckiem? Czytałaś scenariusz? -.-

      Usuń
    4. A może Andrew? Andrew DiLaurentis? Przeciez jest adoptowany

      Usuń
    5. Nicole

      Usuń
  2. Odcinek bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że kolejny będzie równie dobry jak ten ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. odcinek był mega, noel i jason mnie wkurzali troche a i ta scena z spoby...popłakałam sie ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje ze to wszystko co sie teraz dzieje sprawi ze aria i ezra nie beda razem a aria bedzie z jasonem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Why??? Nie rozumiem takich osób jak ty, serio!!

      Usuń
  5. Ok zwróćcie uwagę na moment gdy Emily i jej mama dostają drinki - PISMO - nie boje sie powiedziec ze identyczne jak na innych notkach A.D. No i przypadkowo w barze Noel ? Mysle ze mnie rozumiecie. Calkiem mozliwe ze to on jest 2 dzieckiem, w końcu pomagał Ali gdy zagineła( czyli jakaś troska o rodzinę ??), jest w ich wieku i przyjazni sie z Jenna która jak wiemy znała Charlotte i jej pomagała.

    OdpowiedzUsuń
  6. kim jest drugie dziecko Mary, ale kim jest ojciec charlotte??
    Coś przeoczyłam, czy nie wiadomo kto nim jest? Nie ciekawi Was ta sprawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo kim jest, ale mnie tez to interesuje, nie wiadomo czy w ogole ojciec jest kimś ważnym w tej całej historii czy to jakis przypadkowy pacjent Radley.

      Usuń
  7. Jeśli Nicole wróci to ciekawe czy Aria i Ezra będą razem. Bo jest to dość dziwne, że przed samym ślubem Eziry pojawia sie Jasson i okazuje się, że w przeskoku byli razem.
    Ale by było jakby Aria okazała się drugim dzieckiem Mery....

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawia mnie jedna rzecz z tego odcinka. Może się mylę, albo scenarzyści znowu popełnili błąd. W trakcie kolacji Mary opowiada historię gdy pierwszy raz zobaczyła Jasona. Podczas retrospekcji bierze z kominka zdjęcie, tylko kto jest na tym zdjęciu? Charles? Naprawdę? Ten Charles o którym cała rodzina nie ma w tym czasie pojęcia?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcinek był świetny. Jason zazwyczaj był mi obojętny, lecz teraz (nie dość, że jest bardziej sexy niż kiedykolwiek) jego postawa mi imponuje. Może było mi przez to trochę żal Mary, ale chłopak wie, czego chce, a chce obronić swoją siostrę przed ciotką. Zdziwiłam się, kiedy dowiedziałam się, że był z Arią w ciągu tych 5 lat. A co z jego Etiopią? Wyjechał po tym ,jak się rozstali? O.o Żal mi Spencer - obaj kochani przez nią faceci ją zostawili. Cicho liczę na rozwój jej relacji z Marco, wydaje się pierwszym normalnym, ogarniętym detektywem/policjantem-zwierzchnikiem w Rosewood. A co do Noela - z pewnością jest zamieszany w to wszystko, ale wątpię, by był A.D.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...