Opis 7x01 - Tick-Tock Bitches



Hejka. Dzisiaj mam dla was opis premiery sezonu siódmego. 
Znalazłam już ją dwa dni temu jednak byłam na weselu wiec dopiero teraz mogę wam ja dodać.
Mam nadzieje, że podzielicie się swoim zdaniem.




Jest to /sprawa/ życia lub śmierci dla jednej z Kłamczuchy w premierze sezonu siódmego "Tick-Tock Bitches".

Po szokujacym porwaniu Hanny przez Uber A, Kłamczuchy wraz z resztą desperacko ścigają się z czasem by uratować jedną z nich. Jedynym sposobem by to zrobić jest oddanie Uber A dowodu wskazującego prawdziwego morderce Charlotte. W tym celu dziewczyny muszą zdecydować, które linie, które wcześniej nie zostały naruszone są gotowe przekroczyć, a kiedy je już przekroczą, nie ma już powrotu.



Co sądzicie o opisie? W sumie mało on mówi :/
O jakie linie waszym zdaniem chodzi?
Co takiego dziewczyny zrobią?

Udostępnij:

1 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...