Zmiany w grafiku -Mrs.Hope

 Postanowiłam, że zmienię trochę swój grafik. Polecam zajrzeć do rozwinięcia, ponieważ jak dla mnie zmiany są dosyć spore -jedna seria znika, druga się pojawia, a kolejna nie będzie gościć na blogu tak często, jak dotychczas.
 The Best And The Worst: Wskoczy na miejsce i pojawiać się będzie w każdy wtorek, także tutaj niewielka zmiana.
PLLrelationships: Tutaj zmiana jest już spora. Postanowiłam, że posty z tej serii będą pojawiać się (bez zmian) w piątek, ale tylko raz w miesiącu. Pewnie zauważyliście, że tak, czy siak nie dodaje wpisów regularnie i pojawiają się od święta. Postanowiłam więc, że oficjalnie ograniczę ich dodawanie, tak by na blogu nie było zamętu.

Za to postaram się bardziej skupić na newsach, teoriach i różnych przemyśleniach. Możecie pisać co myślicie o tych zmianach -mam nadzieje, że Wam nie przeszkadzają. Miłego dnia :)

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...