Parę informacji o sezonie 7!

Hejka! Powoli już wracam na bloga :D
Dzisiaj miałam już przedostatni egzamin maturalny (ustny polski). 
Teraz czeka mnie jeszcze tylko ustny angielski. Ale przejdźmy do meritum. 
W rozwinięciu znajdziecie parę ciekawych informacji o sezonie 7. 
Zapraszam :)



~ Powróci Samara, grana przez Clarie Holt. Jest to była dziewczyna Emily.


~ Powróci Wren 


~ Powróci Jenna

~ Powróci Paige

 ~ Zobaczymy Lucasa

~ Poznamy prawdziwą orientację Alison

~ Emily i Alison mają mieć romantyczną scenę

~ Do Rosewood przyjedzie nowy policjant. Będzie to Vic Furey (Nicholas Gonzalez).
Będzie on nadzorował pracę policji w Rosewood nad (otwartymi) zabójstwami.


~ Aria i Ezra w 7x01 będą mieli scenę w barze w którym się poznali


~ Kwestia Ezrii w 7x01 
"Nie wiem czym jesteśmy ale naprawdę potrzebuję cię dziś wieczorem"
("I don't know what we are, but I really need to be with you tonight")



~ W 7x03 Emily będzie miała scenę z Sabriną

Do tej pory znane tytuły:


7x01 "Tick-Tock, Bitches"
7x02 "Bedlam"
7x03 "The Talented Mr. Rollins"
7x04 "Hit and Run, Run, Run"
7x05 "Along Comes Mary"


Co sądzicie o innych tytułach? Oraz informacjach?
Coś was zaciekawiło? 

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Ali jest bi to przecież oczywiste! Jestem bardzo zaciekawiona nowym policjantem, sexy !
    A kiedy Em spotykala sie z Samara ? Nie kojarze tego watku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie też się zastanawiam po co to napisali bo wiadomo jak to z nią jest :*

      Usuń
    2. Samara po raz pierwszy pojawiła się w 1B a z Emily spotykała się w 2A

      Usuń
  2. Anonimowy11 maja, 2016

    Wren i Jenna wracają co mbie mega cieszy!Bo to świetne postacie.
    I w końcu dowiemy się prawdy o Ali, przeczywam że jest lesbijką i będzie z Em

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11 maja, 2016

    To potwierdzone ze Claire Holt wraca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam info że jest to informacja od Marlene czyli niby potwierdzone. Jednak ja nie Znalazłam tweeta/wywiadu w którym to potwierdza.

      Usuń
  4. Anonimowy11 maja, 2016

    Tylko nie Samara, nie trawię jej. Nie wiem czy gorsza ona, czy 'Emison'.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12 maja, 2016

    Samara jest mi obojętna, Ali będzie bi :) nowy policjant mega ciacho! Super, Wren wraca! Jenna może wprowadzić znów ciekawy wątek. O nie, Paige...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12 maja, 2016

    Taaak! Wren wraca. Dzisiaj na snapie u Juliana zrobili z niego dziadka D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam ale to chyba do jego innego serialu....takie są moje przypuszczenia

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...