Najśmieszniejsze przeróbki internetowe #11


Zapraszam do obejrzenia kolejnych przeróbek! 





Nikt nie jest perfekcyjny!
O czym ty gadasz? Ja jestem perfekcyjny.
Nikt nie jest perfekcyjny!
Ja mówię na serio.
Kto mówi, że nie jesteś perfekcyjny?
Hannah Montana.


Kiedy twój crush siada obok ciebie


Bo dwóch umie dochować tajemnicy, gdy jeden z nich nie żyje


Koedy wracam do szkoły po wielu dniach, bo byłem chory
Ja: Tęskniliście za mną?


Emily, co się stało?
Nadepnęłam na lego!




Alaric: Zabiłeś mnie
Jak Damon odpowiada: Wkurzyłeś mnie
Jak Cece odpowiada: Ale czy umarłeś?


Ta scena wyglądała sztuczniej niż niektóre dziewczyny w mojej szkole 


Noszenie pasujących outfitów z najlepszymi przyjaciółkami


Toby, zapomniałeś o swojej koszulce.
Ja: Nie. On jej nie potrzebuje.


On nadchodzi!
Kim on jest?
Cóż, poczekaj 6 kolejnych sezonów i się dowiesz.



Ja kiedy PLL leci vs kiedy nie


Kiedy twoja ulubiona piosenka leci


Aria, co ty...
Czekaj, zły program

Jak podobały wam się przeróbki? Przepraszam za mniejszą aktywnośc na blogu, ale mam wiele spraw na głowie. Obiecuję, że wkrótce 'Przerwa w PLL' powróci, a powrót 'Cracków z PLL' zależy od was. Do następnego posta! xx



Udostępnij:

3 komentarze

  1. Od zawsze kocham takie przeróbki internetowe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Są na prawdę dobre ,większość zapisuje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy09 maja, 2016

    Super, róbcie dalej takie posty :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...