Przerwa w PLL - porozmawiajmy o poprzednich sezonach! #9

Hej! Zapraszam do odpowiadania na dzisiejsze pytanie!
Pytanie na dziś: Gdybyście mogli sprawić, aby dwie postaci żeńskie zamieniły się życiami, to które i czemu?


Moja odpowiedź: Ja strasznie chciałabym zobaczyć Monę przeżywającą wszystko to, co Alison i odwrotnie. Uważam, że mogłoby to być naprawdę ciekawe. Uwielbiam je jako te 'złe' i ciekawi mnie to, jak poradziłyby sobie w sytuacjach życiowych drugiej osoby.

A wy kogo chcielibyście zobaczyć w takiej zamianie ról? xx

Udostępnij:

3 komentarze

  1. W sumie to nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale twoja propozycja wydaje się być naprawdę ciekawa !

    Livi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie dziwne pytanie, ale fajne. Też się nad tym nigdy nie zastanawiałam, ale może Charlotte i Alison. Charlotte w końcu zrozumiałaby jak to jest być prześladowanym, ale też mogłaby mieć normalne życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co gdyby zamienić np Spencer na miejsce Ali ? Czy rozchwiana psychicznie Spence dałaby sobie radę z presja wywieraną na życie Ali ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...