PLL w aplikacjach #9 +kilka ważnych informacji

Zapraszam do przeczytania postu, w którym sprawdzam na ile lat wyglądają: Brant Daugherty, Tammin Sursok i Bryce Johnson! Na samym dole zamieściłam też kilka informacji, które chciałabym, żebyście przeczytali :)




Brant Daugherty
Aktor ma dokładnie 30 lat (20.08 skończy 31).


Wynik wygenerowany przez stronę to 34 lata! Brant został więc postarzony o 4 lata.



Tammin Sursok
Tammin to 32-letnia kobieta (33 lata wybiją jej 19.08).


Według strony Tammin ma dokładnie 33 lata! Została więc postarzona tylko o rok!



Bryce Johnson
Odtwórca roli Wildena ma prawie 39 lat (18.04 tyle skończy).


Według strony aktor ma 36,5 lat! Bryce został więc odmłodzony o ponad 2 lata.


Strona, z której korzystam - http://www.how-old.net/
~~*~~

Na koniec zostawiłam dla was krótkie informacje. Po pierwsze chciałam oznajmić, że przez najbliższy miesiąc będzie mnie na blogu znacznie mniej niż dotychczas. Nie chcę się wam tłumaczyć, bo pewnie mało kogo to interesuje i prawdę mówiąc nie jest to w żaden sposób istotne.
Po drugie, jak pewnie zauważyliście, podsumowanie odcinka 6x19 się nie pojawiło i najprawdopodobniej w ogóle go nie będzie (chyba, że bardzo byście chcieli). Zdaję sobie sprawę z tego, że już jutro w nocy wychodzi nowy odcinek, jednak ostatnio mój wolny czas ogranicza się do minimum i wciąż nie mam kiedy go nadrobić.
Po trzecie, i ostatnie, czy chcecie żebym sprawdziła wiek jeszcze jakichś osób? A może wolicie już zakończyć PLL w aplikacjach?


Mam nadzieję, że wypowiecie się na temat ewentualnego zakończenia tej serii i tego, czy mimo późnej pory chcielibyście przeczytać podsumowanie odcinka 6x19 :)

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Tak , niech pojawi się to podsumowanie bo miło się je czyta a może nawet lepiej sobie przypomnieć szczegóły przed kolejnym ważnym odcinkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakończyć PLL w aplikacjach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...