Najśmieszniejsze przeróbki internetowe #6


Zapraszam na kolejną dawkę przeróbek!



Spencer, co ty, do cholery, masz na sobie?


toby: *uderza*
caleb: gdzie jest hanna
co ja zrobiłem ze swoim życiem
co za wstyd
5 lat później a toby uderzył mnie w twarz co do cholery


#RIP Hanna Marin

.....Ona nie jest martwa, ale będzie, gdy Spencer się dowie

Nic nie jest lepsze, niż dostawanie kwiatów.




Nie mogę wytrzymać z tą Tanner. Drogi Boże, proszę, pomóż mi przejść przez czas, gdy jest na moim telewizorze.


Kiedy suka uśmiecha się do bae na korytarzu
Stary, idź dalej.


Kiedy twój przyjaciel zaczyna robić ci losowe zdjęcia


Byłam jak


Droga Shower Harvey:
Nie słyszę cię, nie widzę cię, dla mnie nie istniejesz. 


Caleb został uderzony w domu, ale zdecydowali się pójść do parku, aby go oczyścić, zamiast zrobić to w domu, gdzie Spencer prawdopodobnie ma wszystko, czego potrzebuje.




Ekstrawaganckie samochody.


Kiedy Marlene wrzuca post nt. jej obiadu z Julianem.
Fani Wrena są jak:
Ja żyję.


Wszyscy mamy tą brzydką nauczyciekę, która wygląda jak wiedźma i sprawia, że wszyscy są jak:
Zaczynam myśleć, że ta suka ma supermoce.


Kiedy ktoś mówi, że nie shippują Ezrii, Haleba, Spobyego lub Emison
Nie
Żegnam


Czy jesteś gotowa na swój bridal shower (tu chodzi o przyjęcie dla panny młodej)? 
Suko błagam jedyne prysznice, które biorę są z Calebem


Kiedy ktoś ci przerywa, a ty zapomniałeś, co miałeś powiedzieć:

To wszystkie przeróbki na ten post. Mam nadzieję, że chociaż raz się uśmiechnęliście. :) Przy okazji chciałabym życzyć wam Wesołych Świąt. Spędźcie je w miłej atmosferze i ze swoimi bliskimi. Do następnego posta!



Udostępnij:

6 komentarze

  1. Śmieje się, jak głupia ;D Więcej takich notek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja notka sprawiła, że się śmiejesz :D Nawet nie wiesz, jak takie komentarze motywują i poprawiają nastrój! :) Wesołych Świąt! ;)

      Usuń
    2. Super, że poprawiłam Ci nastrój :) Wesołych Świąt <3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne Ahaha :D Proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...