Ashley Benson O Finale W Wywiadzie Dla ET!


Cześć! Zapraszam na wywiad z Ashley Benson, w którym opowiada o Halebie i swojej teorii na temat bliźniaka!

1.


W ostatnim odcinku, Hanna zrzuciła ogromną bombę kiedy powiedziała nowemu Uber A "Ja jestem tą, która zabiła Charlotte - przyjdź po mnie." Mogę podejrzewać, że to nie skończy się dobrze?

AB: Chciałabym móc wam powiedzieć, jak to się skończy! To dosyć trudna sytuacja, w której Hanna się znajduje, a ona chce po prostu zakończyć szykanowanie i zacząć wieść normalne życie. Jest gotowa wziąć to na siebie. Więc wy zobaczycie, co się wydarzy.

2.

Jaka była twoja reakcja, kiedy przeczytałaś scenariusz finału?

AB: Byłam bardzo podekscytowana. Miałam do zrobienia kilka fajnych rzeczy, a ten finał jest dosyć inny niż te, które nagrywaliśmy wcześniej. Oczywiście, jest dużo niebezpieczeństw i poszukiwań, to oraz to, co mieliśmy okazję zobaczyć w innych finałach, ale ten, tu jest tyle emocji. Myślę, że to dlatego jest jednym z moich ulubionych, ponieważ będziecie mogli zobaczyć co stało się z Hanną i Calebem, ich zerwanie, a na dodatek są tutaj naprawdę fajne ujęcia, które nagrywaliśmy w deszczu, które są tak jakby "slow motion". Więc widziałam to jako przedpremierowy urywek i byłam jak, "O tak!". Robiłam z tym zrzuty ekranu, ponieważ to był mój moment w deszczu, a ja nigdy takiego nie miałam. Ale uważam, że fani naprawdę go polubią i mam nadzieję, że zostaną stojąc i będą jak "Co się właśnie stało?" Jest również bliźniak, który zostanie zdemaskowany, więc dużo osób uważa, że to bliźniak Hanny...

3.

Czy uważasz, że Hanna naprawdę mogłaby mieć bliźniaka, a jeśli tak, to jaki byłby ten bliźniak?

AB: Definitywnie uważam, że Hanna mogłaby mieć bliźniaczkę - Mam nadzieję, że ma bliźniaczkę. Jestem jak "Tak, potrzebujemy dwóch Hann!" Powód, dla którego chcę grać bliźniaka to to, że mogę odgrywać różne osobowości, co jest całkiem dobrą zabawą. Coś w stylu, że zły bliźniak Hanny cały czas był z Jordanem, a Hanna czeka na Caleba. To tylko moja teoria.

4.

Jeśli już rozmawiamy o Calebie, jaka była twoja reakcja, gdy dowiedziałaś się, że po przeskoku czasowym Hanna i Caleb będą po zerwaniu?

AB: Płakałam. Dosłownie, płakałam. Byłam taka wkurzona. Byłam jak "Musicie to zmienić! Nie ma innego faceta dla Hanny." A później dowiedziałam się, że będzie ze Spencer, i byłam jak "Nie ma mowy. Nie możesz być ze Spencer!" Na serio, dosłownie płakałam. Zadzwoniłam do Tylera i byłam jak "Nie uwierzysz, co właśnie usłyszałam!" On był jak "Co?!" A ja byłam jak "Nie pobierzemy się!" Myślałam, że wyjdziemy za siebie, będziemy mieli dzieci, a później dowiaduję się, że ze sobą zrywamy. Myślę, że byłam najbardziej depresyjna ze wszystkich fanów.  Jestem taka depresyjna. Wchodzę na YouTube i oglądam filmiki o Hannie i Calebie 24/7, bo jestem przez to taka depresyjna.

5.

Więc, kiedy kreatorka PLL, Marlene King, powiedziała ci, że Hanna i Caleb będą po zerwaniu, chciałaś i próbowałaś to zmienić?

AB: Definitywnie próbowałam wejść do pokoju scenarzystów i powiedzieć "Jak możemy to zmienić? Nie możemy zrobić po prostu jednego odcinka, w którym nie będą razem?" Marlene była jak "Ashley, fani muszą przez to przejść." A ja byłam jak "Nie! Fani to znienawidzą!" To znaczy, każdy ma mieszane uczucia, ale Spencer i Caleb są uroczy, zgodzę się z tym - ale nie aż tak uroczy, jak ja i Caleb. Więc nadal mam nadzieję, że będą razem.

6.

Co fani powinni wiedzieć przed nastawieniem się nad finałem szóstego sezonu PLL?

AB: Fani będą zszokowani.  Zobaczycie uroczy flashback Haleba, którym fani się ekscytują. Jestem Team Haleb, o czym każdy wie, więc uważam, że to będzie naprawdę fajne i wszyscy będą super szczęśliwi. 


Co uważacie? Ja już nie mogę się doczekać flashbacku Haleba! Poza tym, czy są tu fani teorii mówiącej o tym, że to Hanna posiada bliźniaczkę?
PS: Jeśli znajdują się tu jakiekolwiek literówki to przepraszam, ale chciałam wstawić ten wywiad jak najszybciej, a itak jego tłumaczenie zajęło mi trochę czasu. Mam nadzieję, że to rozumiecie. Miłego PLL Day!

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Wywiad jest ogółem MEGA fajny!!! Nie sądziłąm, że mam tyle wspólnych poglądów co Ashley... Ale to bardzo dobrze ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...