Powrót

Jedna z fanek spytała na Twitterze, producentkę serialu -Marlene King: 
Gdybyś mogła wybrać jedną postać, która wróciłaby z martwych, kto to by był? 
Nie wiem jak Was, ale mnie ta odpowiedź nie zadowala. Po więcej zapraszam do środka. 
Jestem załamana. Powrót Alison był fajny, powrót Mony był delikatnie żenujący, jednak powrót kolejnej postaci? Przesada. Naprawdę, jak często takie sytuacje zdarzają się w prawdziwym życiu? Czy w Rosewood są zajęcia z pozorowania swojej śmierci?

Koniec z podniecaniem się, przejdźmy do listy zmarłych:
-Pani DiLaurentis
-Maya Germain 
-Ian Thomas 
-Garrett Reynolds 
-Charlotte DiLaurentis 
-Darren Wilden
-Nate

Jak myślicie, która z tych postaci powróci? Jeśli ja miałam bym wybierać, postanowiłabym na Maye. Jej powrót zadowoliłby mnie najbardziej, jednak mam przeczucie, że chodzi tutaj o Cece. 

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Ja myślę, że to może być pani DiLaurentis. Nie wiemy zbyt dużo na temat jej śmierci, a Charlotte miała już pogrzeb (po uprzednim upewnieniu się kogo wkładają do trumny xd). Ale chyba najśmieszniej byłoby po tym wszystkim zobaczyć Wildena albo Garretta, którzy po zmartwychwstaniu będą prowadzić śledztwo morderstwa Cece :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwaliłaś mnie tym, że jak powróci Wilden albo Garret to będzie prowadził sprawę Cece :D
      Ale w tym serialu już nic mnie nie zdziwi.

      Usuń
    2. Staram się :D Kochany blogger mnie wylogował, jak zawsze, gdy chcę napisać komentarz ;)

      Usuń
  2. Mnie chyba najbardziej zadowoliłby powrót Iana, bo jego śmierć była zamieszaniem i była dziwna

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też stawiam na Maye

    OdpowiedzUsuń
  4. tez stawiam na Mayę. trzeba sobie odpowiedziec na pytanie, które z tych ciał widzielismy , ze nie zyją. pani dilaurentis widzielismy, wiec wydaje mi sie , ze raczej nie zyje :D. stawiałabym na Mayę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...