Podsumowanie 6x14

Nareszcie witam Was z podsumowaniem odcinka! Od tej pory posty z tej serii będą wyglądały o wiele inaczej, ale o tym więcej w rozwinięciu. A więc nie przedłużając już dłużej, zapraszam na pierwsze tego typu podsumowanie 6x14! :)



6x14 był moim zdaniem najsłabszym z odcinków, które mieliśmy przyjemność oglądać do tej pory. Spora część epizodu skupiła się na kampanii i rzeczach z nią związanych, a reszta to głównie sceny z Arią i Emily. Odcinek może nie zachwycił, ale też nie zasnęłam przy jego oglądaniu ;)
A teraz przejdźmy do omawiania.



POWRÓT BYRONA
Ojciec Arii po dość długiej przerwie wrócił do serialu i to w jakim stylu! Od razu spadły na niego wszystkie podejrzenia, a Kłamczuchy zaczęły szukać wskazówek popierających swoją teorię. Co ja o tym myślę? Nie sądzę, że chodzi tu o coś szczególnie wielkiego. Wydaje mi się, że możliwa jest opcja ze ślubem Byrona i Elli. Jak wiemy, kobieta niedługo się pojawi, a przecież za parę odcinków szykuje nam się wesele! Ja stawiam właśnie na tę dwójkę.



POZNAJEMY YVONNE
Już na samym początku dziewczyna wydała mi się przesympatyczną osobą i nie pomyliłam się. Yvonne jest najbardziej uroczą bohaterką, jaką mieliśmy okazję oglądać kiedykolwiek. Bardzo podoba mi się też jej związek z Tobym. Wiem, że wiele osób jest przeciwko tej parze, ale ja kompletnie tego nie rozumiem. Między Spoby zaczęło się robić naprawdę niezręcznie (ale o tym niżej) i po prostu w tym momencie nie wyobrażam już sobie ich powrotu.
#TeamYvonne!



Spoby&Haleb vs Spaleb
Między tą czwórką zdecydowanie nigdy nie było tak niezręcznie! Z jednej strony Hanna stara się cały czas wspierać Spencer, choć widać, że nie jest to dla niej łatwe. Toby za to cały czas zachowuje się jak.. dzieciak. Przepraszam, ale skoro rozstał się ze Spencer, to nie ma prawa wymagać od niej wyjazdu. Jeśli dziewczyna chciałaby zostać w Rosewood, to on nie miałby nic do gadania. Niby chce ułożyć sobie nowe życie, a widać, że przeszkadza mu Spaleb.



Emaria w akcji
W 6x14 mieliśmy okazję podziwiać trochę scen tej dwójki, co zazwyczaj jest rzadkością. Aria namówiła Emily, aby ta pomogła jej wykraść klucz od apartamentu Ezry. Chyba wszyscy zgodzą się z faktem, że nie było to szczególnie mądre zagranie. Dziewczyny chyba zapomniały o tym, że nie są już w liceum (święte słowa Hanny). Jeszcze fakt, że Emily chciała odłożyć klucze nie patrząc na to, gdzie jest Sabrina. Naprawdę?



Big Bad
Nie wiem jak wy, ale ja zdecydowanie bardziej wolę przebieranie się w czarne bluzy, niż kostium, który wybrał sobie BB ;) Już oglądając promo 6B wiedziałam, że ten ''dziadek'' jest podejrzany. Myślałam jednak, że może szpieguje on dla kogoś, ale w życiu nie powiedziałabym, że to nasz prześladowca we własnej osobie!
Póki co nie mam żadnych teorii dot. tożsamości Big Bada. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to Jordan ;)



Jordan i Sabrina postaciami odcinka
Tak bardzo polubiłam ich postacie, że aż postanowiłam poświęcić im oddzielny punkt ;)
Bardzo podoba mi się to, jak Jordan za wszelką cenę stara się wspierać Hannę. Widać, że naprawdę ją kocha i zrobiłby dla niej absolutnie wszystko. Mam tylko nadzieję, że producenci nie zepsują ich związku, bo moim zdaniem bardzo do siebie pasują.
Sabrinę natomiast mieliśmy okazję poznać już trochę wcześniej, niż Jordana. Dziewczyna wydaje się naprawdę interesującą postacią. Coraz częściej odnoszę wrażenie, że to ona będzie osobą, z którą Emily zwiąże się na koniec serialu. Póki co, w pełni odpowiada mi takie rozwiązanie :)



Ashley hipokrytka
Z jednej strony kobieta zarzeka się, że Hanna zachowała się nieodpowiedzialnie, że przecież nie jest już w liceum, a z drugiej sama kradnie taśmę z nagraniami. Rozumiem, że chce chronić swoją córkę, ale ludzie, bądźmy konsekwentni! Jeśli nagle stwierdziła, że nie jest to nic aż tak złego, to od początku mogła powiedzieć Hannie, że spróbuje jej pomóc, a nie teraz robi jej wyrzuty. Kompletnie nie rozumiem zachowania Ashley w tym odcinku.




A więc to byłoby na tyle. Mam nadzieję, że podoba wam się taka forma podsumowań, bo mi pisze się ją o wiele przyjemniej :) Nie bójcie się jednak o wypunktowania odcinków, będą, ale od przyszłego tygodnia. Przejmie je ode mnie inna adminka :)

Udostępnij:

8 komentarze

  1. czemu nie ma juz kaciku porad ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało osób zagłosowało na niego w ankiecie. Zresztą A odeszło, więc stwierdziłam, że będzie to dobry moment na zakończenie tej serii ;)

      Usuń
  2. Mi się wydaje, że Sabrina będzie ważną postacią bo mało o niej wiemy i może okazać się że ma coś wspólnego z BB lub A :) /candice

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadaje pytanie jeszcze raz bo ostatnio moja prozba zostala zignorowana

    Czy wiecej z was moze robic podsumowania i wypunktowania odcinkuw. Na blogu mozem wlasciwie przeczytac tylko opinie Nox, a uwazam ze to sa najciekawsze posty. Sa to jedne z nie wielu postow ktore czytam uwaznie od poczatkun do konca. A tak pozatym to wolalam dawne podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie została zignorowana :) Polecam przeczytać notkę do końca ;)

      Usuń
  4. Mi za to bardzo się podoba taka wersja podsumowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta wersja ale brakuje mi punktu z najlepszą i najgorszą stylizacją ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...