Opis 6x16 - Where Somebody Waits For Me



Hejka! Dzisiaj mam dla was opis odcinka 6x16.
Zapraszam do rozwinięcia!





Sekrety Kłamczuch szybko wychodzą na jaw w "Where Somebody Waits For Me".

Podczas gdy są nowe odkrycia w sprawie zabójstwa Charlotte, prawda na temat życia osobistego Kłamczuch  wychodzi na jaw. Spencer uczy swoją matkę trzymać sekrety dla siebie. Aria wyznaje Liam'owi jak bardzo jest związana z książką Ezry. Ali wyznaje, że ona i Elliot są czymś więcej niż tylko przyjaciółmi. Mona wyznaje gdzie leży jej prawdziwa lojalność. Caleb, Spencer i Hanna zmagają się z komplikacjami nowego związku. 

Tymczasem, Emily i Hanna otrzymują szokujące groźby, które podnoszą powagę sytuacji.

Co sądzicie o opisie tego odcinka?
Czyżby Hanna była jednak zazdrosna? I o jakich groźbach jest tutaj mowa?
Jutro na blogu pojawią się zdjęcia promujące ten odcinek.

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Opis należy chyba do najciekawszych jak na razie. A co do Hanny to wydaje mi się, że jeszcze w jakimś stopniu kocha Caleba. Te groźby, które dostaną w tym odcinku na pewni nie będą takie jak te od A tylko na pewno o wiele gorsze. Dxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja nie mogę przeboleć Caleba i Spencer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja większego zdania nie mam xd Ale wiem, że na koniec chcę Ezrię, Haleba i Spoby

      Usuń
    2. Tak by było najlepiej, ale mam mieszkanie uczucia po ostatnich odcinkach :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...