Oceny stylizacji 5x01

Hej! Razem z dwiema innymi adminkami stwierdziłyśmy, że chcemy przywrócić dla Was serię Oceny stylizacji! Każda z nas ocenia wszystkie outfity i wystawia ocenę od 1 do 10.
Zapraszamy do przeczytania ocen z odcinka 5x01 :)




ALISON

Nox: Na pierwszy rzut oka nie ma tu nic niezwykłego, jednak wiemy, że w prostocie siła. Cała stylizacja jest świetnie skomponowana i bardzo mi się podoba.  8/10
Mrs. Hope: Jestem zakochana po uszy w kurtce. Gdybym mogła wybrać jedną rzecz z szafy dziewczyny, sięgnęłabym właśnie po nią.  6,5/10
Malina: Podoba mi się, mimo tych ponurych kolorów. Mogłabym się tak ubrać. Wszystko do siebie pasuje. Świetna kurtka :)  8,5/10
Średnia: 7,7/10



ARIA

Nox: Według mnie jest tu zdecydowanie za dużo. Mix wzorów, długości i kolorów wręcz aż z lekka przyprawia mnie o ból głowy. Jestem na nie.  4/10
Mrs. Hope: Widzimy tutaj różne wzory i kolory, co wyróżnia się na tle reszty, jednak nie jestem pewna, czy na plus. Dla mnie strój jest zdecydowanie przekombinowany.  4/10
Malina: Moim zdaniem, za dużo tu wszystkiego. Tu panterka, tu szlaczek, do tego tygrys na tunice, która sama w sobie jest już wystarczająco oryginalna ze względu na swój krój.  2/10
Średnia: 3,3/10


EMILY

Nox: Uwielbiam styl Emily z 5 sezonu! Genialna skórzana kurtka w połączeniu z koszulą w kratę, zwykłym białym topem i czarnymi rurkami wygląda świetnie.  9/10
Mrs. Hope: Podoba mi się koszula w kratę, która została przewiązana i wykorzystana jako element ozdobny. Reszta zwyczajna, prosta.  6,5/10
Malina: Nudzą mnie już czarne skórzane kurtki, może dlatego nie jestem przekonana do tej stylizacji. Do tego biała bluzka wychodzi spod kurtki. Bez kurtki wygląda nieźle, wygodnie, lubię koszule w kratę.  5/10
Średnia: 6,8/10



HANNA

Nox: Nie mam się tu do czego przyczepić, outfit po prostu wygląda ok. Uwielbiam kurtkę, którą ma na sobie Hanna, a top w fajny sposób dopełnia całą stylizację.  6,5/10
Mrs. Hope: Tutaj nie przyczepie się do niczego, tylko kolorystyki. Blondynce zdecydowanie lepiej jest w jasnych kolorach. Jestem zakochana w bluzce, natomiast kurtka jest naprawdę ciekawa.  6/10
Malina: Bardzo podoba mi się kolor bluzki, którą ma Hanna, cudownie kontrastuje z jej jasnymi włosami. Jednak bardzo nie podoba mi się zestawienie jej z resztą ciuchów. A szkoda, bo gdyby nie te wystające falbany na bluzce to całość wyglądałaby super :)  6/10
Średnia: 6,2/10


SPENCER

Nox: Podoba mi się to, jak Spencer jest tu ubrana. Części garderoby są proste, jednak bardzo dobrze komponują się ze sobą.  7/10
Mrs. Hope: Buty, spodnie i kurtka - zwyczajne, do przełknięcia. Jednak do bluzki nie jestem w żadnym stopniu przekonana.  5/10
Malina: Wygląda to całkiem fajnie. Wciąż zastanawiam się nad tym czymś na szyi. Uwielbiam krój kurtki i jej kolor (nareszcie coś innego niż czerń) dużo lepiej wygląda taka kurtka w kolorze brązowym.  7/10
Średnia: 6,3/10



RANKING
1. Alison
2. Emily
3. Spencer
4. Hanna
5. Aria


Koniecznie napiszcie co Wy sądzicie o stylizacjach z 5x01 i pochwalcie się swoimi rankingami! :)

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Alison - 7/10 - podoba mi się, nic wielkiego, ale ja lubię w niektórych przypadkach minimalizm, a tutaj działa on na plus :D
    Aria - 8,5/10 - o tu dużo mówić, uwielbiam styl Arii. Moim zdaniem kurtka wszystko psuje, mimo że sama nie ubieram się tak kolorowo, to kłamczusze bardzo to pasuje i jestem zakochana w większości jej outfitów. :D
    Emily - 8/10 - strój prosty, podoba mi się, nic dodać nic ująć. ;)
    Hanna - 3/10 - nie podoba mi się ta stylizacja. Ani bluzka ani reszta do mnie nie przemawia i na pewno żadnej z tych rzeczy bym nie kupiła, gdybym zobaczyła je w sklepie. :)
    Spencer - 8/10 - styl Spencer też bardzo lubię. Bluzka świetna, tak samo jak kurtka. Do tego zwykłe spodnie. Wyszło super, moim zdaniem. :)
    Ranking:
    1. Aria
    2. Emily i Spencer
    3. Alison
    4. Hanna
    Bardzo podoba mi się ta seria, super post, fajny pomysł z ogólną kompozycją. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Alison 9,5/10
    2.Emily 9/10 ( mogla wlozyc bluzke w spodnie )
    3.Hanna/Spencer 2/10
    4.Aria 1/10

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...