Kiss, marry, kill #1

Kolejny dzień, kolejna nowa seria! Zapraszam was na naprawdę luźną notkę, w której przeczytacie kogo z bohaterów PLL był pocałowała, zabiła, a z kim wzięła ślub ;) Mam nadzieję, że wy również chętnie się wypowiecie!

Na wstępie chcę zaznaczyć, że oceniamy charakter, a nie płeć!


Osoby na dziś to: Toby, Hanna, Melissa


KISS
Hanna! Nie sądzę, że potrafiłabym dogadać się z blondynką na tyle, żeby stworzyć jakiś długotrwały związek, więc małżeństwo odpada. Moim zdaniem Ashley jest jednak ładniejsza od Torrey, więc stąd moja decyzja o pocałowaniu jej ;)



MARRY
Toby! Tutaj nie miałam żadnych wątpliwości! Uważam, że chłopak jest naprawdę cudowną, wielkoduszną i sympatyczną osobą. Spędzenie reszty życia u jego boku to sama przyjemność ;)




KILL
Melissa! Robię to naprawdę z bólem serca, bo Mel to jedna z moich ulubionych postaci, ale po prostu w tym przypadku nigdzie mi nie pasowała. Dlatego właśnie to pannę Hastings posyłam do wyimaginowanej trumny ;)



Napiszcie mi jak wy poszeregowalibyście podane przeze mnie postacie i koniecznie dajcie swoje propozycje na następny post! :)


Udostępnij:

6 komentarze

  1. Kiss - Melissa :) Jest piękna :D
    Marry - Hanna :D jest urocza :D życie z takim zabawnym człowiekiem nigdy by nie nudziło :)
    Kill - Toby. Jak dla mnie jest trochę za nudny i smętny :P Jego opiekuńczość to za mało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiss - Toby
    Marry - Hanna :) Ma super poczucie humoru i wiem że nie nudziłabym się z nią. Mamy podobne zainteresowania :D
    Kill - Melissa, lubię ją bardzo, ale no jednak mniej niż Hannę i Tobiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojawi sie podsumowanie odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiss - Toby; jest uroczy, ale to jednak nie chłopak dla mnie,
    Marry - Melissa; jako jedna z moich ulubionych postaci, życie z nią byłoby zabawne,
    Kill - Hanna; niestety tutaj postawiłam na Kłamczuchę, ponieważ nigdzie indziej mi nie pasowała, poza tym - może to będzie szok dla wielu osób - jakoś nigdy nie przepadałam za Hanną, nie jest jakoś bardzo zła, ale zdecydowanie lubię ją najmniej ze wszystkich Kłamczuch.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiss - Toby
    Marry - Hanna
    Kill - Melissa

    Może następnie : Caleb, Toby, Ezra? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Następnie może: Caleb, Aria, Spencer?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...