Czyje to plecy?

Hejka! Dzisiaj mam dla was notkę w której trochę przemyślimy czyje plecy widzieliśmy tyle razy w promo 6B. Zapraszam do dyskusji w rozwinięciu!


Pewnie po odcinku 6x13 i 6x14 większość z was pomyśli, że oto te plecy

należą do Spencer. Ale czy aby na pewno?
Zdjęcie poniżej przedstawia plecy Spencer (6x14), widać, że ma plamki/pieprzyki na nich.


A których nie ma na zdjęciu na górze.
A więc czyje mogą być to plecy?

Moim zdaniem Arii.
Widać na obu zdjęciach, że osoba na zdjęciu jest mała.
Aria też jest mała.


Innym faktem za może być kolor pościeli Ezry xd
Jest taki sam. Fakt, że kolor pościeli u Spaleba również był w takim samym kolorze,
(a przynajmniej zbliżonym)


Widzimy tutaj, że zagłówek jest skórzany a na pierwszym zdjęciu widać, że jest drewniany.
Czyli jak dla mnie Spencer już definitywnie odpada.

Zostaje jeszcze Hanna. I tutaj już sama nie jestem pewna, ponieważ nie znalazłam zdjęcia jej pleców.
Oraz nie jestem pewna co do łóżka. W 6x11 widać łóżko ze skórzanym zagłówkiem natomiast w 6x12 wydaje mi się że z drewnianym.

Emily elminuje ze względu na kolor skóry xd Widać, że Emily ma ciemniejszą karnację.

Także ja myślę, że to Aria (#Ezria shiper - ciągła nadzieja xd)
A waszym zdaniem czyje to plecy?
Arii czy Hanny? A może jednak Spencer?

Udostępnij:

8 komentarze

  1. Aria nie ma takich długich włosów, więc wątpię, że o nią chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pierwszym zdjęciu nie widać włosów xd
      Na drugim zdjęciu (w pozycji siedzącej) jest Spencer

      Usuń
  2. Boże jak super by było gdyby to była Aria a z nią Ezra <3 byłaby to najwspanialsza scena w tym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  3. Spencer ma pieprzyki na górze pleców po prawej stronie, a na zdjęciu widać teoretycznie tylko dół i lewy bok pleców. więc to może być Spencer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje, bo po tej scenie widać jak Caleb się ubiera, więc to byłoby prawdopodobne

      Usuń
    2. Fakt faktem, że może to być i Spencer ale nie wolno od razu mówić, że to ona ponieważ w promo po tej scenie z pierwszego zdj Caleb ubiera spodnie ;) To mogą być przecież kompletnie różne sceny z różnych odcinków :)

      Usuń
  4. na 100% to plecy Spencer. Zagłówek i pościel ta sama, ujęcie prześwietlone. Nie ma co szukać dziury w całym, na siłę mógłby sie zmieścić na tym ujęciu jeden pieprzyk Spence, ale jednak nie :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...