Stare dobre PLL - podsumowanie

Tak jak pisałam kilka dni temu, postanowiłam przypomnieć wam tę starą atmosferę oglądaniu Pretty Little Liars. 
Chciałabym podziękować wszystkim osobom, które zostawiły mi linki do filmików związanych z tym tematem.

ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO ROZWINIĘCIA


ZDJĘCIA I GIFY

Ogólne - wszystkie Kłamczuchy




























Aria

















Emily


















Hanna
























Spencer





















Alison















MUZYKA


ZZ Ward - Til the Casket Drops


Digital Daggers - The Devil Within


Nie mogło zabraknąć też muzyki z czołówki!
The Pierces - Secret


Mona śpiewa ,,Teddy Bear Picnic'' w Radley
Uwielbiam wszystkie momenty z ,,Szaloną Moną''



FILMIKI












Udostępnij:

4 komentarze

  1. Ehhh... to były czasy <3 :D
    Wątek z A powinni zakończyć po ujawnieniu Mony, potem mogli jeszcze wyjaśnić historię Alison i albo to wszystko zakończyć, albo stworzyć jakiś nowy wątek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zapytać czy wiecie może gdzie mogłabym znaleźć w Internecie wszystkie odcinki z pierwszych sezonów, bo kończę czytać serię a z serialu oglądałam kilkanaście odcinków ale z późniejszych serii. Szukałam ale nie znalazłam pomóżcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kinoman.tv/serial/slodkie-klamstewka-1-2 - Wszystkie odcinki po polsku od 1x01 do 6x10.
      Jedynym minusem tego serwisu są wszechobecne reklamy, które wyskakują przy co trzecim kliknięciu, ale da się to przeżyć :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...