Podsumowanie ankiet #5

Hej! Jakiś czas temu na naszym blogu zakończyła się już piąta ankieta, a więc czas na jej podsumowanie! Pytanie brzmiało ''Czy chcesz aby serial skończył się po 7 sezonie?'' 
Ciekawi wyników i mojej opinii? Przejdźcie do dalszej części postu, a po przeczytaniu koniecznie napiszcie w komentarzu na którą odp głosowaliście!





W ankiecie wzięły udział dokładnie 184 osoby! 
Znaczna większość, bo aż 133 osoby (72%) odpowiedziały, że NIE. Tylko 51 głosujących, a więc zaledwie 28% zaznaczyło TAK.

Powiem Wam, że ja głosowałam za zakończeniem serialu po 7 sezonie. Patrząc na to, co mieliśmy przyjemność oglądać do tej pory (piszę ten post przed wyemitowaniem 6x11), nie jestem zachwycona. Według mnie PLL kiedyś miało w sobie pewnego rodzaju magię. Coś, co dosłownie przyciągało mnie do oglądania następnych epizodów. Z czasem zaczęło to stopniowo zanikać. Do sporej części 5 sezonu podchodziłam jak: ''nie mam co robić, a więc może obejrzę nowy odcinek''.
Nie wiem, jak to będzie z 6B. Może epizody będą na tyle świetne, że zmienię zdanie i będę chciała oglądać dalej? Nie mam pojęcia. Póki co jestem jednak za zakończeniem. W końcu nie ma co ciągnąć czegokolwiek na siłę.

Jakie jest wasze zdanie? Koniecznie napiszcie w komentarzach co sądzicie o wynikach ankiety! :)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Nie chcę krytykować, ale jak dla mnie pytanie zostało zwyczajnie źle zadane i trudno zrozumieć co autorka miała na myśli. ,,Czy chcecie aby serial zakończył się PO 7 sezonie?'' ,,Po'' oznacza jak dla mnie później, czyli nie na 7, a na 8-9. Jak już to powinno być ,,... na 7 sezonie".

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko osoba ograniczona mogła nie zrozumieć pytania. Jest coś takiego jak język potoczny, inteligencie.

    OdpowiedzUsuń
  3. 184 osoby zrozumiały pytanie, po co te ciągłe poprawianie pierdół.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...