People's Choice Awards 2016 - WYNIKI

Wczoraj odbyła się gala People's Choice Awards 2016 a dzisiaj mam dla was wyniki, zdjęcia oraz filmik podczas odbierania nagrody ;) 


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA




Favorite Cable TV Drama

Bates Motel

The Fosters

Pretty Little Liars

Rizzoli & Isles

Suits

Favorite Cable TV Actress

Ashley Benson

Hilary Duff

Lucy Hale

Sasha Alexander

Shay Mitchell


Jak widzicie Pretty Little Liars wygrało tylko nagrodę za serial :)
Ashley, Lucy i Shay niestety przegrały z Sashą Alexander.





Co sądzicie o stylizacjach dziewczyn i Iana?
A co o wypowiedzi Troian? Dla mnie trochę to śmieszne było xd :D
Uważacie czy któraś z dziewczyn powinna wygrać zamiast Sashy?

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Ja tej Sashy Alexander w ogóle nie znam XD Szkoda, że nie wygrały inne dziewczyny. Bardzo lubię Hilary Duff, Ashley Benson, Lucy Hale i Shay Mitchall, a wygrała jakaś nie znana mi dziewczyna :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Sasha Alexander jest w porządku...
    Ale dziewczyny paskudnie wyglądają na tych zdjęciach jak dla mnie. Ewentualnie Lucy może być.
    No i Ian jak zawsze świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje dziewczyn zupełnie nie w moim guście, szczególnie fruzury. No ale może się nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Troian wygladala obrzydliwie. Najlepiej z dziewczyn to Lucy wygladala. No a Ian swietnie jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie dziewczyny były tak sobie ubrane. Jeżeli chodzi o fryzury to taka niestety moda :p najgorzej chyba wygląda Lucy. Jej sukienka to trochę za dużo wszystkiego. Jest okropna.. A lubie styl Lucy, zawiodłam się. W miarę sukienkę miała Shay.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny wyglądały okropnie, serio.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...