Które serie mają trwać dalej? (sonda)


Hej! Jakiś czas temu Ann przypomniała mi o pewnej serii, którą kiedyś Wam zaproponowałam, ale nigdy nie wprowadziłam w życie. Zaczęłam się zastanawiać nad tym, co teraz mogę z nią zrobić i jakoś tak wyszło, że zaczęłam przeglądać moje stare posty. Zauważyłam, że mam sporo serii i niektóre trwają dalej, a inne zostały już dość zapomniane. Zdałam też sobie sprawę z tego, że im więcej postów z danej serii, tym mniej chętnie się udzielacie. 
Stwierdziłam, że to Wy musicie zdecydować, które serie mam prowadzić dalej, a z którymi się pożegnać. W tym celu stworzyłam ankietę. Znajdziecie z niej wszystkie serie jakie kiedykolwiek stworzyłam na tym blogu (nie licząc podsumowań, tych które się zakończyły i które przejął ktoś inny). Pojawiły się też nowe propozycje na posty, ale o nich dokładniej opowiem w rozwinięciu.


Tutaj znajdziecie sondę - klik!
Możecie zaznaczać wiele odpowiedzi, nie tylko jedną :)


A teraz przejdźmy do omówienia niektórych punktów i mojej osobistej refleksji:
punkty oznaczone * są nowymi seriami

Oceny stylizacji - kontynuowałabym tam, gdzie skończyłam, czyli na odcinku 5x05. Od zawsze miałam jednak spore problemy z tą serią, co pewnie niejednokrotnie zauważyliście. Jeśli te posty by wróciły, to na pewno nie pojawiałyby się co tydzień, tego jestem pewna.
Luźny piątek - tutaj nie zmieniałabym nic. Mam jednak wrażenie, że ta seria ciągnie się już długo. Za długo. Coraz mniej przyjemniej też mi się ją piszę (stąd np ta przerwa, która jest od ostatniego tego typu postu)
Kącik porAd - po zakończeniu 6A sądziłam, że nowy prześladowca pojawi się dość szybko i będziemy o nim sporo wiedzieć. Pewnie widzicie jak bardzo się pomyliłam. Jeśli mam być szczera, to nie widzę dalszego sensu prowadzenia tej serii. "A" odeszło, a więc też chyba czas się pożegnać ;)
Kilka ciekawostek obciążających - w tych postach szukaliśmy wskazówek obciążających każdą z postaci. Jakby się zastanowić, to moglibyśmy robić to dalej. Pytanie, czy chcecie?
PLL w aplikacjach - jeśli chodzi o sprawdzanie wieku postaci, to powoli kończą mi się opcje. Wydaję mi się, że dodałabym jeszcze jeden/dwa posty i chyba będzie to dobry moment na zakończenie tej serii.
TOP 5 - lubię szukać filmików na przeróżne kategorie i pokazywać je na blogu. Jeśli tylko wam się to podoba, to z chęcią będę kontynuować tą serię :)
Dzień z - pojawił się jeden post (nawet niecały, ale pomińmy to) i nastąpiła kolejna przerwa. Chcecie kontynuacji?
20 week challenge - stali czytelnicy bloga na pewno wiedzą, że z seriami tego typu to było u mnie różnie ;) Zazwyczaj zniechęcałam się po tym, że aktywność z waszej strony była naprawdę znikoma. Jeśli miałabym dalej pisać te posty, to muszę liczyć na wasze komentarze (bo przecież to o nie chodzi w całej serii)
*W świecie książek - jak pewnie zdążyliście już zauważyć, seria ta byłaby o książkach. Podsumowywałabym każdą część, opisywała moje wrażenia, wypisywała różnice między książką, a serialem, robiła podsumowania, a także wiele innych. Posty te pojawiałyby się jednak o wiele rzadziej, ale to chyba zrozumiałe. W końcu zabierałyby masę czasu ;)
*Kiss, marry, kill - chyba każdy kojarzy tę zabawę. Podaje się 3 osoby i wypisujemy którą z nich byśmy pocałowali, poślubili, a kogo zabili. Byłaby to typowa seria na odstresowanie, czysty fun. W końcu każdemu przyda się czasem trochę rozrywki ;)
*Top tygodnia - posty pojawiałyby się co tydzień. Dodawałabym tam m.in: zdjęcie z instagrama, snapa, może wpis z twittera, stylizację i news tygodnia. Takie krótkie podsumowanie wydarzeń z życia naszych aktorów z ostatnich dni.


To byłoby na tyle. Mam nadzieję, że zagłosujecie w sondzie, bo jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne! Dziękuję! :)

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Oceny stylizacji to super pomysł ale co myślisz o tym żeby każda z redaktorek to robiła? Bo jak jedna osoba będzie oceniać to będzie nieobiektywne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł! Będę musiała jeszcze porozmawiać z resztą adminek i na blogu na pewno dam znać co i jak :)

      Usuń
  2. Oceny stylizacji czy Kiss, marry, kill jest całkiem spoko, ale połowę tych serii bym usunęła, bo na blogu panuje kompletny nieład i może skupilibyście się o jakiś informacjach na temat dziewczyn? Widzę dużo blogów o PLL z różnymi seriami, ale żaden nie podaje newsów, zdjęć a takie coś również przyjemnie się czyta dla fanów PLL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do prośby. Fajnie poczytać jakieś newsy, wywiad, pooglądać zdjęcia.

      Usuń
    2. Zwykle nie by komentowane tego typu posty ale jeśli jest taki odzew to znowu zaczną się pojawiać :)

      Usuń
  3. Mi osobiście podobała się seria "Co by było gdyby?". Nie wiem czy była na tym blogu, czy na innym.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...