♥ NOWY WYGLĄD ♥

Hejka!
Jak pewnie zauważyliście zmieniliśmy wygląd bloga!
Autorką jest koleżanka naszej adminki Nox - Asia!
Brawa dla niej, bo szablon jest śliczny <3


Ale co wy tak naprawdę o tym szablonie sądzicie?
Podzielcie się z nami i Asią swoimi opiniami!

Strona, której Asia używała przy tworzeniu szablonu  ♥ KLIK ♥

A w rozwinięciu znajdziecie przypomnienia naszych poprzednich szablonów :)





Który podoba jest według was najlepszy?
Obecny czy któryś z poprzednich?
(pierwszego nie oceniać xd to były mroczne poczatki xd)

Udostępnij:

31 komentarze

  1. wszystkie sa dziwne,takie jakies przestarzałe ale jak jux mialabym wybierac to ten ostatni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro mamy wyrażać swoje opinie to moim zdaniem te kolory szaty graficznej są zbyt "rażące". Poprzednia wg mnie była na pewno lepsza. A co do szablonu to raczej n 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mam być szczera to ten szablom bardzo mi się nie podoba ten poprzedni był śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmienicie wygląd na ten co był ostatnio?! prosze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dużo ładniejszy był i szablon, i kolorystyka :)
      ~Anita

      Usuń
  5. Ten wygląd bloga jakoś mi nie pasuje do pll tamten był 1 000 000 razy lepszy!! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi sie podoba! Uwielbiam tego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten stary lepszy, sliczne kolorki byly;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten brzydki, poprzedni był super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten jest super!
    Podobał mi się też poprzedni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poprzedni jest super, lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. poprzedni był o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba, ale kolory trochę rażą.. :/ Fajny na okres letni! (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, nie, i jeszcze raz NIE.
    Zmieńcie na poprzedni, od tego aż oczy bolą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam że nie na temat, ale czy poszukujcie aktualnie adminki?
    Jeśli tak, to co ma się znajdować w zgłoszeniu? - P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pll-poland.blogspot.com/2015/04/nabor-na-redaktora-na-blogu.html

      Usuń
  15. Świetny wygląd bardzo mi się podoba :) Dobra robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podobają obydwa, ten i ten poprzedni. Wiec będzie ok jak zostanie taki, ale też będzie ok jeśli tamten wróci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masakra ...

    OdpowiedzUsuń
  18. tamten był śliczny a tutaj zły dobór kolorów ten rażący czerwony jest po prostu brzydki i nie widać dobrze napisów

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wcześniejsze zdecydowanie był lepszy i zgadzam się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi sie bardziej podobal ten poprzedni, ten nie jest zly. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Asia pracuje właśnie nad zmiana tego koloru :) Mam nadzieje że po poprawie będzie już dobrze sie czytało i wg

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tego bloga!
    Ale ten wygląd jest masakrycznyy...
    Może zgłoście się do kogoś, aby wam pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląd został zrobiony profesjonalnie właśnie :(

      Usuń
  23. Uważam, że usadowienie wszystkiego (wygląd) jest okej. Zmieniłabym czcionkę, a przede wszystkim te kolory moim zdaniem nie współgrają ze sobą, że tak powiem "gryzą się". Powiedzmy, że znam się trochę na tym tak więc wiem o czym mówię. Oczywiście gusta są różne, aczkolwiek popracowałabym nad doborem kolorów :) + nagłówek zbyt prześwietlony. (nic takiego chwytliwego w nim nie ma.. poza tym, że "coś" tam błyszczy).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poprzedni był przepiękny. Ten mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ann proszę zmieńcie ten wygląd! Poprzedni był cudowny :) Zawsze lubiłam patrzeć na tamto zdjęcie Kłamczuch. A teraz aż nie miło mi się czyta patrząc na te kolory i w ogóle cały wygląd :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że chciałam już nowy więc na razie ten zostanie a w tym czasie Asia też spróbuje go ulepszyć bo już z nią pisałam :) jeśli dalej nie będzie wam odpowiadał zmienię na poprzedni i wtedy zbiorę od was sugestię co do nowego bo co jakiś czas warto zmienić na nowy prawda? ;)
    (teraz też możecie pisać sugestie - na pewno będą one pomocne)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak już mówiłam wyżej.. Popracowałabym nad kolorystyką bloga.. żeby była bardziej spójna, bo na tą żółć i przepalony/prześwietlony nagłówek nie idzie niestety patrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...