Postaci z PLL #6 - Mona

Na wstępie zacznę   że jestem bardzo niemiło zaskoczona ponieważ nikt nie napisał nic o Monie. Zawsze znajdowała się jakaś jedna lub dwie opinie... Stwierdziłam w końcu że nie mogę już dłużej czekać z nadzieją że coś się jednak pojawi. Jestem pewna że tym razem się nie zawiodę, a kolejny post dotyczy....
Caleba
Już nie zanudzam...








Moje ulubione zdjęcia Mony? Te z Radley!

PODSTAWOWE INFORMACJE
Przed zaginięciem Alison Mona Vanderwaal była Frajerką Moną. Nosiła okulary, ogólnie wyglądała jak stereotypowa kujonka. Nie potrafiła obronić się przed atakami słownymi Ali, której właściwie nikt nie umiał się postawić. Mona była jednak bardzo sprytna. Uknuła misterny plan który pozwolił jej pozbyć się Ali, zająć jej miejsce i odbić jedną z najlepszych przyjaciółek dziewczyny Hannę.
Po zaginięciu Mona wraz z Hanną objęły rolę królowych szkoły. Stara, słaba Mona przeszła wielką metamorfozę. Nikt nie wiedział że to ona ''wykurzyła'' Ali z Rosewood. Nie wystarczyło jej jednak pozbycie się największego wroga, szantażowała więc i zastraszała najlepsze przyjaciółki Alison w tym również Hannę. Gdy jej intryga wyszła na jaw trafiła do Radley, Nie została tam jednak długo. Od odcinka 5x12 Mona była uznawana za zabitą jednak w 5x25 okazało się że żyje.

CECHY CHARAKTERU
- sprytna
- bezwzględna
- inteligentna
- fałszywa
- tajemnicza

UMIEJĘTNOŚCI I ZAINTERESOWANIA
- Zakupy
- Moda
- Kradzieże
- Hackowanie

KTO JĄ GRA?
Janel Parrish

POWIĄZANIA Z INNYMI
Mike Montgomery - w chwili ''śmierci'' chłopak
Noel Kahn - były chłopak
Hanna Marin - przyjaciółka (?)
Aria Montgomery - przyjaciółka (?)
Emily Fields - przyjaciółka (?)
Spencer Hastings - przyjaciółka (?)
Lucas Gottesman - kolega z czasów ''prześladowania''

WROGOWIE
Alison DiLaurentis - przezywała ją w szkole
BigA - (?)

SEKRETY
- Kradła w sklepach
- Potrąciła Hannę
- Włamała się do szkolnej bazy danych
- Była/jest A
- Posiada sfałszowaną kartę pracownika Radley
- Nie została zamordowana

CYTATY
TOP 10 cytatów Mony  - tu zobaczycie cytaty które były już na blogu.

'' Chciało żebym była Alison, więc nią jestem , kiedy obserwuje. Myśli, że mnie pokonało, ale nadal tu jestem. To ja wygram grę.''

'' Hanna:Świetnie się bawiłyśmy tego lata
Mona: A większość nawet była legalna''

'' Mona [ do Emily ] : Kochanie nie możesz być rekinem jeśli jesteś bezzębna.''

''Mona : Czy kiedykolwiek odnajdą to co zostało z Alison''

'' Mona : Łatwiej wybaczyć wrogowi niż przyjacielowi.''

''Mona [ O prezentach urodzinowych ] : Cokolwiek to jest na pewno to pokocham. A jeśli nie to zwrócę.''

''Mona: Poważnie jestem jak zaklinacz koni ''

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Kiedy zaczynałam oglądanie PLL zastanawiałam się jak można lubić Monę ale teraz jest moim zdaniem jedną z najbardziej intrygujących postaci w serialu. Charakter jej postaci jest tak rozbudowany że naprawdę podziwiam Janel za to jak świetnie jest w stanie pokazać te wszystkie emocje i zachowania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...