Quiz: Do jakiego chłopaka z Pretty Little Liars pasujesz?

Cześć! Dziś postanowiłam zrobić coś ciekawego i zabawnego, czyli Quiz! Mam nadzieje, że każdy z was w tym  Quizie znajdzie swoją druga połówkę ;) 


Co robisz w wolnym czasie? 
a) Czytam książki, piszę opowieści...
b) Gram w gry typu Scrabble...
c)  Siedzę przy komputerze
 d) Uprawiam sport 

Jak opisałabyś swój idealny typ chłopaka?
a) Spokojny, ułożony, romantyczny;
b) Tajemniczy, przystojny, niebezpieczny;
c) Typ niegrzecznego chłopca, żartobliwy;
 d) Wysportowany, inteligenty;

Jak opisałabyś samą siebie? 
 a) Kocham sztukę, poezje, jestem spokojna i pomocna;
b) Uwielbiam zagadki, większość czasu spędzam nad książkami, jestem niezwykle ułożona;
c)  Moją pasją jest moda, jestem zabawna i piękna, oczywiście; 
d) Kiedyś byłam nie do zatrzymania, teraz jestem spokojna i uporządkowana, uwielbiam sport i książki;

Jaki plan na przyszłość najlepiej pasuje do ciebie?
a) Skończę studia i zostaną nauczycielką, albo pisarką; 
b) Ukończę najlepszą uczelnie, z wyróżnieniem i zostanę kimś szanowanym np. lekarzem, prawnikiem;
c) Nie potrzebuje szkoły, zostanę milionerką dzięki mojemu sposobowi bycia;
d) Założę własną firmę;

Jaka jest twoja idealna, wymarzona randka? 
a) Musi być romantycznie i nastrojowo;
b) Randka musi być ciekawa i tajemnicza;
c) Musi się dużo dziać - zabawa to podstawa;
d) Rozmowa jest podstawą, chciałabym wybrać się gdziekolwiek gdzie jest cisza.

Jak opisałabyś się jednym słowem? 
a) Artystka
b) Geniusz
c) Księzniczka
d) Sportowiec

Najwięcej odpowiedzi: A
-Ezra!
Zdecydowanie pasuje do ciebie osoba, która ma równie wielkie zamiłowanie do książek i sztuki jak ty! Po męczonym dniu chcesz mieć osobę, której możesz się wyżalić? Uwielbiasz romatyczne wieczory i nie boisz się odpowiedzialności? Ezra jest idealny dla ciebie! Mogę, więc powiedzieć, że jesteście dla siebie stworzeni - powodzenia!

Najwięcej odpowiedzi: B
- Toby!
Uwielbiasz zagadki i tajemnice? Ten chłopak również, a na dodatek sam jest jedną wielką zagadką. Kiedy uda Ci się już rozgryźć Tobiego, on z pewnością pomoże Ci w rozwiązywaniu kolejnych zagadek.


Najwięcej odpowiedzi: C
-Caleb
Niegrzeczny chłopiec, z poczuciem humoru,  to połączenie które uwielbiasz? To jest chłopak dla ciebie! Wiesz, że jesteś księżniczką i oczekujesz takiego traktowania, chłopak taki jak Caleb na pewno ci go zapewni.

Najwięcej odpowiedzi: D
- Jason
Lubi sport, jednak jest poukładany. Wie co to odepchnięcie przez rodzinę, więc może doradzić Ci w każdym problemie. Jeśli lubisz sport i długie rozmowy w parku to chłopak dla ciebie.
 

Pochwalcie się co wam wyszło w komentarzach u mnie to Caleb ;) 

Udostępnij:

13 komentarze

  1. Nie musiałam rozwiązywać testu, żeby wiedzieć, że jest to Caleb <3 Prawie wszystkie odpowiedzi to C ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie testy! Wyszło pół na pół Toby/Caleb

    OdpowiedzUsuń
  3. Jason!<3 Super quiz, oby częściej pojawiały się na blogu!
    Jeśli macie ochotę, możecie też zajrzeć na mojego :)
    http://rosewoodlie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny opis Jasona,do mojego obecnego chłopaka. I tak mi wyszło ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi mi się omsknęły (wyszedł mi Caleb) bo odpowiedzią i tak jest Jason :P <3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyszedł Caleb i to też jakaś kompletna pomyłka bo powinien być Ezra...to moja wina, zawaliłam cały Quiz xd

      Usuń
  6. Ezra :p
    Czemu nie Caleb :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...