Nowy sneak peek z 5x14!

Hej. Mam dla was najnowszy sneak peek z zimowej premiery.
TŁUMACZENIE
Spencer: W tej chwili moja rodzina rozmawia z sędzią. To może być dziś, może być jutro. Moja mama jest w sądzie, stara się walczy, ale...
Hanna: Spencer, nie mogą (i tutaj nie wiem co to słowo n b oznacza)
Spencer: Znalazłyśmy list Bethany wyjaśniający najważniejsze sprawy,  wyjaśniający wszystko. A Holbrook robi co tylko może by to wyglądało że to moja sprawka
Aria: Mona dowiedziała się, że Ali uderzyła Bethany tą łopatą, więc jeśli udowodnimy, że Ali zabiła Monę dowiedzą się, że te dwie zbrodnie są jakoś połączone i że jesteś niewinna.
Emily: Jeśli udowodnimy, że Alison jest mordercą, czy już nie znaleźliśmy dowodów? (nie jestem pewna tego drugiego zdania)
Aria: Jeśli Mona mogła znaleźć dowody to i my możemy. To gdzieś musi być prawda?
Emily: Ale jeśli Alison ma alibi będzie nietykalna
Spencer: Więc zniszczymy jej alibi.
Emily: Jej tata nam nie pozwoli (tutaj tak jak poprzednio problem ze słowem na literę b)
Spencer: Nie mówię o jej tacie


Jak myślicie czy Spencer wróci do więzienia?
Czy dziewczyny udowodnią winę Ali? Jak tak to jak?

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...