Wakacyjna seria #18

No i nadszedł ten dzień.
Ostatni wakacyjny piątek z ostatnią parą.
Już w poniedziałek rozpocznie się nowy rok szkolny.
Przez pierwszy tydzień września blog będzie mniej aktywny gdyż musimy poznać swoje plany lekcji nawzajem i ustalić dni dla danej serii :)

Ale puki co czas na ostatnią parę. 
Myślę że wiecie kogo dla was przygotowałam.
Wiec nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia na moją ulubioną parę - EZRIĘ. 




Ezria - Aria & Ezra


Poznali się w pierwszym odcinku w barze w Hollis.
Ale to nie było ich pierwsze spotkanie!
W odcinku 1x13 widzimy Arię idącą do gabinetu swojego ojca.
Po drodze wpadła na kogoś. Ale na kogo? Na Ezrę!
Niestety żadne z nich o tym nie pamięta.

Ale wróćmy do ich pamiętnego spotkania.
Aria weszła do baru prawdopodobnie po jedzenie dla niej i brata 
bo w końcu tak się umówili że ona skombinuje jedzenie. 
W barze zagadał do niej mężczyzna - i rozmowa się tak dobrze potoczyła
że wylądowali w łazience.

Ale nie zagłębiajmy się w większe szczegóły bo ten post będzie kilometrowy :D
Ezria jest zdecydowanie najtrudniejszym, najdłuższym związkiem wśród Kłamczuch.
Niestety również mieli najwięcej rozstań i powrotów.

Związki Ezrii :

#1 1x01 - 1x05
#2 1x10 - 1x22
#3 2x02 - 2x12
#4 2x14 - 2x15
#5 2x17 - 3x24
#6 4x16 - 4x20
+ mieli przygodna noc w 5x05 ale Aria w 5x06 powiedziała ze to pomyłka
(taa jasne)

Ich związek miał wiele zagrożeń.
Głównym było A oczywiście ale z czasem ich przybywało :
Noel, Jacki, Jason, rodzice Arii, matka Ezry, Wesley (w końcu leciał na Arie),
Maggie, Jake oraz Alison.


Najlepsze i najbardziej romantyczne sceny Ezrii według mnie :)
(ułożyłam chronologicznie odcinki od 1sez do obecnego)

Scena w samochodzie - 1x02
Przytulas - 1x03
Scena w samochodzie - 1x10
Randka wraz z zaproszeniem na nią - 1x15
Rozmowa Arii ze Spencer - 1x17
Scena na kanapie, kiedy zadzwonił Byron - 1x17
Papierowe torby i pierwsze zdjęcie - 1x21
Scena na parkingu - 2x02
Scena w Hollis - 2x03
Scena w gabinecie Ezry w Hollis - 2x07
Zazdrosny Ezra - 2x07 i 2x10
Gorąca scena w gabinecie Ezry - 2x09
Scena w deszczu - 2x17
Rozmowa telefoniczna - 2x20
Sex scena - 2x24
"I can't stay away from you" + przytula - 2x25
Pierwszy taniec - 2x25
Powtórzenie sceny z Pilota - 3x01
Scena w samochodzie - 3x02
Prezent od Ezry - 3x05
Scena w muzeum - 3x08
Obie sceny w - 3x13
Zazdrosny Ezra - 4x09
Pocałunek - 4x12 i 4x14
Ponownie razem <3 - 4x16
Scena z ciastem - 4x16
Scena na dachu - 4x24
Sceny w szpitalu - 5x01
Sex scena/scena z ciastem - 5x05
Ezria razem piecze ciasto i rozmawia o świętach - 5x12
Ezra przytula Arie - 5x12

To tylko niektóre sceny z moich ulubionych.
Postanowiłam nie wypisywać wszystkich bo nie każde były dobre dla ich związku.

W 5x12 piekli wspólnie ciasto gdyż Ella zaprosiła Ezre na święta (Dziękczynienia).
W tym odcinku byli parą z czego się bardzo ucieszyłam ale i byłam zdziwiona jak do tego
doszło. Przecież w 5x11 Aria była na niego cięta. Ale poszperałam i okazało się
że między 5x11 a 5x12 był malutki skok w czasie.....dziwne ale cóż
ważne że Ezria jest razem :D <3

Zdjęcia i gify Ezrii:





















































Pewnie przesadziłam z ilością zdjęć i gifów ale
nie mogłam się zdecydować :3
Są tacy cudowni :D

Lubicie tą parę?
Cieszycie się że jest znowu razem?
Ja bardzo <3
Jak już powiedziałam to była moja ulubiona para
która zakończyła tą serie.

~Ann

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Ezriaa <3
    moja ulubiona para, oni są najlepsi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że w 5B będą razem i będą mieli dużo wspólnych scen
    i że w ogóle będą szczęśliwi !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...