PROMO 5x12 - LETNI FINAŁ

Już w ten wtorek zostanie wyemitowany odcinek 5x12 czyli Letni Finał!
Mam dla was dwa proma tego odcinka.

PROMO ABC Family

TŁUMACZENIE:
Holbrook : Ilość krwi w domu świadczy o tym ze rany ofiary były śmiertelne.
To było morderstwo
ŚMIERTELNY FINAŁ
Emily : To wasza wina - A
Aria : Myślisz że Alison to A?
Mona : Spencer[?] : Myślę że już dawno wypadła z życia społecznego.
KTOŚ
UMRZE
Jakiś Oficer : Masz prawo zachować milczenie

PROMO M3 - KANADYJSKIE
TŁUMACZENIE:
Mona : Wyślij na kod A
W NASTĘPNY WTOREK
Mona : Spencer[?] : Ona planuje coś wielkiego
Alison : Emily? 
ŚMIERTELNY
Alison : Serio? Widziałam gesia skórkę na karku kiedy usłyszałaś mój głos
FINAŁ
Spencer : Według historii Melissy jestem współwinna morderstwa
Toby : Szukasz kłopotów?
Caleb : Hanna wiem że mnie okłamujesz
Emily : Nie chce aby tak było
Paige : Dziewczyny, Ali tworzy armię
Holbrook : Trochę narozrabiałaś 

I co sądzicie o nadchodzącym odcinku?
Ja już nie mogę się doczekać.

Udostępnij:

2 komentarze

  1. skąd masz te tłumaczenia? tam gdzie masz napisane spencer w obu mowi MONA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Mona? w pierwszym byłam prawie pewna ze to Spencer a w drugim myślałam że to Mona lub Spencer. ale dziękuję za poprawienie :) już poprawiam ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...