Spoilery z 5x12!

Mam dla was parę spoilerów dotyczących Letniego Finału :)




" Śmiertelny Finał rozpocznie się od Dnia Dziękczynienia i coś strasznego się wydarzyło.
W odcinku cofniemy się 36 godzin wcześniej."

Jak sądzicie czy jest to możliwe? Moim zdaniem tak bo już spotkaliśmy się
z takim odcinkiem. Ale co się mogło wydarzyć? Śmierć? Czyja?!
Nie daje mi to spokoju..

Kolejny spoiler dotyczy tego zdjęcia

:


Kwestia Ezrii w Finale : Masz wnętrzności (pestki) dyni na twarzy.
Czyli mówi to Aria <3

Powróci ktoś z przeszłości Emily!

Ale kto?! Jedyne co mi przychodzi do głowy to Maya lub Samara.

Spencer zobaczy Tobiego w policyjnym uniformie :3

Spoilery mam z tego artykułu
Zapraszam do lektury bo warto :)


Co myślicie o tych spoilerach?

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Powrócić w tym epizodzie ma Holden :)
    Btw. nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już w tym? :D
      a ja myślałam że w 5B
      ja też, normalnie już mnie nosi :D

      Usuń
    2. Tak dokładnie to nie wiem, ale słyszałam, że on. :D hmm a gdyby to była Zoey? Dziewczyna z 4x07?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...