Święta z Nox #2


Mam nadzieję, że podobał Wam się pierwszy post z naszej świątecznej serii! Jeśli jeszcze go nie widzieliście, to szybko nadrabiajcie zaległości - klik!
 Ja mam już w ręku ulubioną kawę, siedzę na łóżku przykryta kocykiem, a więc czas zacząć kolejną część Świąt z Nox! ;)


Dzisiaj polecam Wam piosenkę Mistletoe w wykonaniu Megan Nicole - klik


Zostawiłam wybór okienka w waszych rękach i zdecydowaliście, że dziś zajmiemy się numerkiem 1! Otwieramy więc szybko ikonkę z Shay i dowiadujemy się co jest pod spodem!

Pytaniem na dzisiaj jest...
WOLICIE MIEĆ NIESPODZIANKĘ, CZY Z GÓRY USTALACIE Z RODZINĄ CO DOSTANIECIE?
(CHODZI O PREZENTY ŚWIĄTECZNE)
Które okienko ma być następne?


Fotografiami, na które chcę dzisiaj zwrócić uwagę są.. przesłodkie zdjęcia Shay i Lucy! Które z nich podoba Wam się bardziej? Macie zamiar ustawić jedno z nich na swoją tapetę? Jeśli nie, to pochwalcie się tym, co macie ustawione teraz! :)



Dokładnie 1 osoba odgadła, że na poprzednim rysunku była Emily! Domyślacie się kogo przedstawia dzisiejsza praca? ;)


Jeśli często buszujecie po różnych kanałach na Youtube i oglądacie naprawdę wiele produkcji to na pewno wiecie, że nie ma aż tak dużo filmików o PLL w klimacie świąt. Dlatego czasami będę dodawała też multifandomy :) Miłego oglądania!


Dzisiaj chcę życzyć Wam tego, abyście byli bezpieczni! Z początku może Wam się wydawać to nieco dziwne, ale uwierzcie mi, jest to jedna z ważniejszych rzeczy w życiu. Nikt nie chciałby codziennie z danych powodów drżeć o to, czy następnego dnia obudzi się cały i zdrowy.
Właśnie dlatego składam Wam takie życzenia. Abyście spędzili te święta w cudownej, ale przede wszystkim spokojnej atmosferze! :)

Nawet nie wiecie jak pisanie tej notki szybko i przyjemnie mi minęło! Mam nadzieję, że Wam również miło się ją czytało ;) Do zobaczenia dokładnie 16 grudnia!
Nie zapomnijcie wybrać kolejnego okienka z kalendarza i wyrazić swojej opinii w komentarzach!


Do świąt pozostało.. 10 dni!


Udostępnij:

9 komentarze

  1. Świetny post... jak zwykle i jeszcze cover mojej idolki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek przedstawia Alison
    Okienko nr.3 ! :)
    Jeżeli chodzi o pytanie,to raczej stawiamy na niespodziankę,wtedy jest ten klimat świąt :D
    Święty post czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku!!! Bardzo podoba mi się ten blog i uwielbiam twoje notki. Oby tak dalej! Kolejne okienko niech będzie 12, zaszalejmy ;*
    Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też odpowiadaj na te pytania. ;)
    U mnie w rodzinie właśnie każdy mówi co chce, więc niestety nie ma takiej niespodzianki. Z jednej strony to dobrze, bo dostaniesz to co ci się podoba, ale z drugiej nie czujesz tego podekscytowania.
    Obrazek to Alison. Yay, udało mi się odgadnąć, że to Emily! :D
    Cudowny filmik <3
    Numerek, hm może 7? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 11 <3

    Wolę niespodzianki. Ale bardziej ustalamy co kupujemy i wtedy nie ma rozczarowań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię niespodzianki ale też wolę wybrać jeden jedyny prezent a reszta to niespodzianka 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Super posty, widać że są takie prawdziwe a nie pisane pod przymus, buśka niunia. Zazwyczaj mówię mamie co bym chciała, jeżeli zbieram pieniądze to raczej pieniądze od całej rodziny ale takie drobiazgi jak np. słodycze czy żele pod prysznic dostaję zawsze niespodziewanie

    OdpowiedzUsuń
  8. 3, świetny post

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...