TA noc - filmik cz.1

Jak wiecie z tytułu, udało mi się zrobić filmik ze wszystkimi wydarzeniami  z nocy zaginięcia Alison. Przepraszam za małe spóźnienie, ale wczoraj koło północy byłam już tak zmęczona, że zupełnie nie myślałam i musiałam odłożyć to na dziś.



Włożyłam w filmik wiele pracy, czasu i wysiłku. Musiałam poukładać po kolei wszystkie retrospekcje, przetłumaczyć je i dodać napisy, co zajęło mi naprawdę dużo czasu.
Żeby było trudniej, postanowiłam pobierać osobno pliki z obrazem i osobno z dźwiękiem. Genialne (sarkazm, jeśli ktoś się nie połapał ;) ).
Musiałam potem składać to w całość i zdarza się, że w niektórych miejscach dźwięk jest o kilka setnych sekundy przesunięty. No cóż... Musicie to przeboleć. Zdaje sobie sprawę z kiepskiej jakości czołówki, ale nie jestem jeszcze na tyle dobra, żeby tworzyć jakieś cuda.
Mam nadzieję, że mimo licznych błędów (niedokładnego tłumaczenia, napisów i dźwięku w złym miejscu, jednej z kwestii Mony, która zaplątała się tam gdzie Alison mówi : ,,Nie mogą wiedzieć, że tu jestem.'' itp.) doceńcie wysiłek, który w to włożyłam.
Musiałam dodać w czterech częściach ponieważ można dodawać plik max 100 MB, natomiast film, który chciałam wstawić miał 351 MB. Musiałam więc pociąć go na kilka części.
Dziś część pierwsza, a w następnych dniach dodam następne. Jest to spowodowane tym, że strasznie długo się on przesyła i gdybym miała przesłać wszystkie naraz to zajęło by mi to bardzo dużo czasu.
Miłego oglądania.

CZĘŚĆ 1



Udostępnij:

11 komentarze

  1. wow jestem pod wrażeniem twojej pracy! nie mogę się doczekać kolejnych części :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jestem pod wrażeniem twojej pracy! nie mogę się doczekać kolejnych części :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł! Już nie mogę się doczekać kolejnych części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać następną część już jutro po południu.

      Usuń
  4. super, że zrobiłaś ten filmik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chcecie trochę wskazówek co do lepszej jakości filmów w programie Windows Movie Maker możecie napisać na chanelbabeblog@wp.pl to wam wszystko wytłumaczę.

    Pomysł bardzo ciekawy i czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie skorzystam z twoich wskazówek. Napisałam już wszystko w mailu.

      Usuń
  6. Widac ze uwielbiasz pll l i jestes ambitna skoro zrobilas taki filmik :-) .

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł bardzo fajny i cieszę się bo czekałam na taki filmik ale szczerze myślę że to intro jest bez sensu i nie rozumiem po co je zrobiłaś, to nie hejt

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że macie po parenaście lat i robicie takie rzeczy ;) faktycznie jakość możnaby trochę poprawić, ale liczy się to, że w ogóle macie zajawkę i chce wam się zrobić coś ambitniejszego, niż to co pokazują nam, często starsze dziewczyny na innych blogach. Tu jest powiew świeżości. Oby tak dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...