Quiz - Kim bałabyś/byłbyś w paczce Alison? + CO Z SERIĄ NAJWAŻNIEJSZE ODCINKI?

W ostatnim poście Quizowym spytałam się was - jaki Quiz mia być następny (dzisiaj również pojawi się to pytanie). Większość z osób zagłosowało na - Kim byłabyś/byłbyś w paczce Alison. Szczerze miałam dwa pomysły na ten Quiz, wybrałam jeden z nich. Ale za nim to, chciałam coś powiedzieć.
 Seria najważniejsze odcinki pojawi się jak zawsze w niedziele, ale za to ostatnia część pojawi się już w terminie znacznie wcześniejszym. Tak jak mówiłam - ze względu na premiera finałowego odcinka PLL. Ale nie tylko. Pewien Anonim (któremu bardzo dziękuje) podsunął mi pomysł na post, w którym podsumuje wszystkie odcinki i podejmę próbę odnalezienia -A. A więc:
Najważniejsze odcinki #4: 2 sierpnia (niedziela)
Najważniejsze odcinki #5: 7 sierpnia (piątek)
 Najważniejsze odcinku podsumowanie 9 sierpnia (niedziela)
A więc zapraszam...
1. Twoja przyjaciółka pokazuje ci nowo kuponie ubrane.  Twoim zdaniem jest ono paskudne. Co jej mówisz? 
a) Może lepiej nie nosić tego zbyt często. Taki ciuszek nie może ulec zniszczeniu.
b) Jesteś piękna, tobie we wszystkim jest dobrze.
c) Chyba to do ciebie nie pasuje, nie odzwierciedla ciebie.
d) Świetny ciuch! Z pewnością kiedyś go od ciebie pożyczę!
e) Jesteś ślepa? Prędzej bym się powiesiła, niż to na siebie włożyła...
2. Co myślisz o starej Ali?
a) Za często wtykała nosa w nie swoje sprawy.
b) Jest piękna, najpiękniejsza. Nic dodać, nic ująć.
c) Dzięki niej dziewczyny nie były samotne. Gdyby nie ona cała trójka nie miałaby takiej przyjaźnij, jaką ma.
d) Każdy ma swoje wady i zalety. Nie można kogoś tak po prostu kwestionować. 
e) Była zwykłą s*ką, która próbowała skupiać całą uwagę na sobie.
3. Jak myślisz, gdyby twoi przyjaciele mieli opisać cię dwoma słowami, jakie byłyby to słowa?
a) Inteligenta/ambitna
b) potulna/z kompleksami
c) artystka/cicha
d) przyjacielska/łatwowierna 
e) sprytna/bezduszna 
 4. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
a) Doprowadzać swoje wyniki w nauce do perfekcji.
b) Jeść.
c) Chodzić do muzeum, czytać książki, pisać...
d) Pływać, tańczyć, biegać...ogółem ruszać się.
e) Myśleć, po prostu myśleć. 
5. Z jaką z tych postaci najlepiej byś się dogadała: 
a) Aria 
b) Lucas
c) Spencer
d) Toby
e) Detektyw Ezra
 6. Co robisz kiedy coś nie idzie po twojej myśli? 
a) Zaczynam się denerwować, jednak próbuje obmyślać plan, dzięki któremu wszystko pójdzie po mojemu.
b) W stresie zaczynam pogłębiać swój nałóg. 
c) Popadam w histerie. Nie wiem co robić, po prostu nie wiem. 
d) Próbuje zachować zimną krew, chociaż w głębi duszy krzyczę z rozpaczy. Proszę kogoś bliskiego o pomoc. 
e) Wszystko zawsze idzie po mojemu, w końcu to ja. 

*Opisy postaci są dopasowane do Retrospekcji, jest tylko jedna postać, która trochę się wyróżnia...Jeśli jesteście ciekawi - dlaczego dopasowuje postacie do retrospekcji, robię to z prostego powodu. Za tamtych czasów każda postać w pewien sposób się wyróżniała. Bardzo mocno. Natomiast teraz wszystko się ze sobą zlewa. 
 Czas na wyniki!!

Najwięcej odpowiedzi -A = Spencer 
Jesteś osoba, która walczyłaby o swoje miejsce. Alison nie przepadałaby za tobą, ale dla ciebie nie byłby to problem. Idąc czasem na kompromis mogłabyś się z nią dogadać, ale z czasem zaczęłabyś się męczyć. Ta toksyczna przyjaźń nie byłaby dla ciebie.
Byłabyś: Rywalką 
 Najwięcej odpowiedzi -B = Hanna 
Z charakteru jesteś osobą bardzo spokojną, która stara się nie wychylać z tłumu. Dodatkowo masz wiele kompleksów, które stałyby się bardziej uciążliwe dzięki przyjaźni z blond królową. 
Byłabyś: Popychadłem
 
Najwięcej odpowiedzi -C = Aria 
Jesteś osobą spokojną, która często popada w niepotrzebną histerię. Od czasu, do czasu policz od jednego, do dziesięciu. Pomimo twoich wad masz wiele zalet. Można z tobą pomówić i mieć pewność, że zawsze wysłuchasz.
Byłabyś: Osobą do zwierzeń.
 
 Najwięcej odpowiedzi -D = Emily 
Przyjaźń z tobą to coś, czego Ali by nie doceniła. Za wszelką cenę bronisz swoich przyjaciół i zawsze starasz się być przy nich, kiedy cię tylko potrzebują. Myślę, że...
Byłabyś: Ulubienicą
   
Najwięcej odpowiedzi -E = Mona 
Pomimo trudności życiowych potrafisz podnieść się i iść dalej. Silne osoby, które potrafią wyrażać własne zdanie nie są mile widziane.  
Byłabyś: Wrogiem  
  

Jaki ma być kolejny Quiz? 
- Jak dobrze znasz PLL?
- Jak dobrze znasz (imię kłamczuchy - podajcie jaką kłamczuchę chcecie!!) 

CO WAM WYSZŁO?  

PS. ZAPRASZAM NA MOJEGO ASKA O SASHY PIETERSE I LUCY HALE
link

Udostępnij:

12 komentarze

  1. Jak dobrze znasz Hanne !

    OdpowiedzUsuń
  2. byłabym rywalka i wrogiem trochę zabawne :D

    następny mógłby być jak dobrze znasz PLL <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Ouiz :D
    Wyszła mi Spencer ^^
    Też jestem za jak dobrze znasz Hanne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wyszła Spence, Aria i Mona po równo każda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze znasz pLL !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze znasz Arie
    Wyszło mi pół na pół troche wrog i troche osoba do zwierzen ale jak to mozliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi zawsze we wszystkich testach wychodzi Aria.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spencer ! *.*
    Jak dobrze znasz Arie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spencer i Mona po równo! :D Bardzo podobaja mi sie te quizy :D
    Nastepny: jak dobrze znasz Spencer!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszła mi Aria :)

    Następny "Jak dobrze znasz Hanne" :)
    I pytanie jeszcze ode mnie. Czy nie było tu wcześniej już takiego dużego quizu na temat znajomości PLL czy pomyliłam z innym blogiem ? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła mi Mona <3

    Jak dobrze znasz Monę albo Emily "_

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...