Postacie z PLL #2 - Spencer

Post zaczynam jak zwykle od mojej gadki średnio związanej z tematem posta, więc jeśli ktoś nie ma ochoty czytać ogłoszeń blogowych i moich jakże głębokich wywodów może przejść po prostu dalej. 
Jestem mega pozytywnie zaskoczona ilością komentarzy pod tym postem : Postacie z PLL #1 - Aria. Dziękuje wszystkim, którzy wyrazili swoje opinie i oby tak dalej.
Tak więc moje decyzje dotyczące propozycji czytelników :
,, Może wprowadziłybyście jakąś serię typu ''Porzucone wątki'' :) (...) - Anonimowy
Pomysł jest moim zdaniem dobry ale nie zrobię z niego całej serii. Postanowiłam że po skończeniu oglądania przeze mnie sezonu 5 zrobię post w którym zamieszczę te pytania na które nie otrzymaliśmy odpowiedzi przez cały sezon i pozostałe porzucone wątki. Co jeszcze się tego tyczy BYĆ MOŻE jeśli starczy mi czasu w roku szkolnym ( a jak nie to zrobię to w wakacje co jest bardziej prawdo podobne) obejrzę od nowa wszystkie odcinki od sezonu 4 do 1 i będę kontynuować serię  ,, Jakie pytania stawia przed nami sezon ...?''. Oczywiście jeśli się nie wyrobię przed ujawnieniem nam odpowiedzi na większość tych pytań seria nie będzie miała sensu i nie zostanie zrealizowana. Skoro już jesteśmy w tym temacie mówię że od rozpoczęcia sezonu 6 zrobię ( o ile żadna inna redaktorka nie zaklepała sobie tego przede mną ) serię : ,, Czego dowiedzieliśmy się w odcinku 6x... ?''. To tyle do tej wypowiedzi. Przejdźmy do następnej:
,, (...) Ja osobiście chciałabym przeczytać o Alison - uwielbiam tę postać i posty z nią związane bardzo mnie ciekawią :) (...) - Tori M
Oczywiście z chęcią napiszę o Alison po Spencer, więc jak się pewnie spodziewacie w komentarzach czekam na wasze oceny Alison. Idąc dalej :
,, (...) Po Spencer chciałabym przeczytać o Emily. Na początku nie lubiłam jej tak bardzo jak reszty kłamczuch, jednak Em zmieniła się przez te sezony, bardzo ją lubię (...)'' - Paula Lynch
Jak pisałam wyżej po Spencer pojawi się post o Alison ale Emily jest następna w kolejce.
To chyba wszystkie komentarze przy którychś mam coś więcej do dodania, więc przechodzimy do głównego tematu postu. Na początek gify i ujęcia z serialu:








Gdybym miała trochę więcej czasu sama zrobiłabym jakiegoś fajnego gifa jak to robiłam przy Arii. Niestety nie cierpię na nadwyżki czasu wolnego więc musicie zadowolić się zwykłymi gifami znalezionymi w internecie.
INFORMACJE O SPENCER
Spencer Hstings jest wzorową uczennicą Rosewood High. Miała kiedyś problemy z narkotykami. Jej rodzice, Peter i Veronica, są prawnikami i  mają wysokie wymagania dotyczące córek. Spencer ma starszą siostrę Melissę. Rodzinie Hastings nie brakuje pieniędzy. Kłamczucha umawia się z Toby'm Cavanaugh ( jak zwykle nie mam pojęcia jak to odmienić ).

CECHY CHARAKTERU
- silna
- inteligentna
- wrażliwa
- rozsądna
- odważna
- wytrwała

UMIEJĘTNOŚCI I ZAINTERESOWANIA
- Potrafi zachować zimną krew
- Umie trzeźwo myśleć i znaleźć wyjście z trudnej sytuacji
Mało wiemy o zainteresowaniach Spence, ponieważ ciągle zajęta jest sprawą ''A''.

KTO JĄ GRA:
Troian Bellsiaro

POWIĄZANIA Z INNYMI
- Peter Hastings - ojciec
- Veronica Hastings - matka
- Melissa Hastings - siostra
- Jason DiLaurentis - przyrodni brat
- Alison DiLaurentis - przyjaciółka
- Hanna Marin - przyjaciółka
- Aria Montgomery - przyjaciółka
- Emily Fields - przyjaciółka
- Alex Santiago - były chłopak
- Toby Cavanaugh - chłopak
- Wren Kingston - były chłopak
- Ian ( nie pamiętam nazwiska ) - zepsuła jego związek z Melissą

ZDANIEM CZYTELNIKÓW BLOGA

,, (...) Za co lubię Spencer? Za to, że potrafi w każdej sytuacji znaleźć rozwiązanie. Tak szczerze bez niej dziewczyny nie zrobiłyby nic sensownego bez Spence.'' - CocoM.

,, (...) A więc Spencer - Spence jest najrozsądniejszą z klamczuch, stara się zawsze myśleć na trzeźwo i mimo iż doświadczyła tak wiele złego nawet z rąk rodziny która wiecznie ją oklamuje to potrafi stać twardo na ziemi''
,, + jest strasznie odważna, to ona zawczasu stawiała się Ali, gdy inne dziewczyny siedziały cicho'' - wytrwała na zawsze

,, Spencer niewątpliwie jest najwytrzymalszą i czemu nie można zaprzeczyć bardzo inteligentną postacią. Podoba mi się że potrafi poświęcić dla swoich bliskich i jest silna i potrafi znieść tą presje którą nakłada na nią rodzina i stara sobie radzić z sytuacją z ''A''. Wspiera swoje przyjaciółki i bardzo jej na nich zależy (...)'' - Paula Lynch

,,Spencer lubię za to, że jest lojalna, sprawiedliwa i rozsądna. Za wszelką cenę chroni swoje przyjaciółki i Toby'ego. Zawsze daje z siebie wszystko i wytrwale dąży do celu. Spence jest zdecydowanie moją ulubioną kłamczuchą :) (...)'' - Luna sherlie

,, Spencer uwielbiam za jej silny charakter i oddanie rodzinie i przyjaciołom, jest bardzo inteligentna, śliczna i ma wysportowane ciało (...)'' - Anonimowy

MOIM ZDANIEM
Po mnie nie spodziewajcie się jakichś bardzo mądrych i głębokich przemyśleń. Spencer jest inteligentna i wielkim szokiem dla mnie było gdy w sezonie 5 lub 4 dowiedziałam się, że bierze narkotyki. To zdecydowanie obniżyło moją ocenę dotyczącą tej postaci, jednak nie na tyle żebym przestała ją lubić. Podziwiam ją za to że mimo wysokich wymagań rodziców dawała radę ich zadowolić.

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Anonimowy10 maja, 2015

    A po Spencer, Alison oraz Emily prosiłam jeszcze Hannę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. I tak po Emily byłaby Hanna. Potem zajmę się postaciami drugoplanowymi

      Usuń
  2. Bardzo fajny post .To takie podstawowe informacje o Spencer ale ty napisałaś to według mnie w fajnym stylu (miło sie czyta) Niecierpliwie czekam na post o Ali !! To moja ulubiona kłamczucha i to ze niektórym wydaje się wredna i chamska jest w jakimś stopniu prawdą.Ale jest tez bardzo silna i posiada takie chechy charakteru jakie ja chciałabym bardzo mieć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. We wtorek planuje post z serii ,,Jakie pytania stawia przed nami sezon 5? '', więc koło czwartku lub piątku ukaże się post o Alison.

      Usuń
  3. Anonimowy10 maja, 2015

    Mam nadzieję że po Hannie pojawi się Mona!
    Jest według mnie najlepszą postacią w PLL i nie można o niej nie napisać! :D - Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Mona odgrywa w serialu bardzo dużą rolę.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...