Nowa seria? Co sądzicie?


Hej:) Siedziałam w pokoju i czytałam jedną z serii książek PLL i nagle wpadłam na pewien pomysł!


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA! :)


Jak wiemy - mamy tu fanów serialu, ale co z książkami? Czy znajdziemy tu miłośników powieści?

Co Wy na serię, w której przedstawiałabym moje wrażenia i opinie po przeczytaniu książek?
Na początku posty z powieściami od 1-7 byłyby co tydzień, lub dwa, a później w zależności od tego, kiedy przeczytam kolejną część. ;)


Chcielibyście coś takiego? Piszcie! :)


Udostępnij:

9 komentarze

  1. Anonimowy25 maja, 2015

    O fajnie by było :) Ja właśnie kończę 7 tom :) Mam wszystkie w formie elektronicznej więc możecie czytać to na kompie, na telefonie albo jak ktoś ma na ebooku :) Jak chcecie to mogę podesłać jak będę mieć czas. Zostawcie tylko e-mail pod komentarzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25 maja, 2015

      prettylittleanns@gmail.com

      Usuń
    2. Ja tez bym cie o te ksiazki w wersji elektronicznej prosiła ,jesli to nie był by problem większy dla ciebie 😄
      vikimik2c@gmail.com

      Usuń
    3. ja również mam wszystkie 14 tomów + dwa dodatki wiec jeśli chcecie to napiszcie na nasz e-mail i wyśle wam :)

      Usuń
    4. Anonimowy26 maja, 2015

      wyslałam Wam :)

      Usuń
    5. jakbar34@wp.pl Proszę bardzo o przesłanie;)

      Usuń
  2. Anonimowy25 maja, 2015

    Byłoby super :) ja właśnie czekam aż przetłumaczą ostatni tom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26 maja, 2015

    Ha,ha widzę, że krytycznych wiadomości, ani tych, które wam doradzają nie umieszczacie... Na prawdę chcecie umieszczać tylko komentarze typu: "extra", "wow, swietny pomysł" zamiast "A może jednak zrobiłybyście..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak umieszczać? nie mamy moderacji włączonej więc problemu nie widzę ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...