Sneak peeki z 5x22

Colin: Więc przekonały cię argumenty Melissy byś została
Spencer: Tak. Potrafi być przekonywująca
Colin: Jesteś świadoma jak wspaniała jest ta szkoła? Pokochasz ją. Kate znalazła tutaj księcia może i ty go znajdziesz
Spencer: Dziewczyny mogą marzyć
Colin: Więc słuchaj, mam dodatkowy bilet do teatru i mój kumpel (...) rano. więc pójdziesz ze mną?
Spencer: Chciałabym ale chyba powinnam zostać i przygotować się do spotkania
Colin: Okej, nie bez przyczyny Melissa wspomniała, że nie lubisz Szekspira (Shakespeare)
Spencer: Nie lubię Szekspira, ja go uwielbiam
Colin: Wiec ile jego sztuk widziałaś?
Spencer: Serio? O mój Boże, zobaczenie prawdziwej sztuki Szekspira jest na mojej liście
Colin: Nie wiedziałem, że 18-latki mają taka listę. Czy to amerykańska rzecz?
Spencer: Nie, to rzecz Hastingsów. Mam ja odkąd skończyłam 6 lat i to moje marzenie
Colin: Więc to musi być przeznaczenie
Spencer: Okej, mogę pouczyć się jutro. Ale chce zapłacić za bilet
Colin: To nie konieczne. Jeśli chcesz mi się odwdzięczyć to kum mi punkt (?)

Ezra: Nie napotkałem się w moich poszukiwaniach na kogoś o nazwisku Varjack. Ale jestem pewien, że Alison go znała. Hanna znalazła paszport Holly na jej strychu
Emily: Tak. Alison powiedziała, że wszystko było zaplanowane. Wszystko co dali nam prawnicy było podpuchą
Ezra: Przez Monę?
Emily: Nie wiemy. Mogła być to Mona lub A. Jesteś pewien, że nie widziałeś jego nazwiska w jakimkolwiek swoim poszukiwaniu? Czy mógłbyś zobaczyć jeszcze raz?
Ezra: Emily, pamiętałbym to nazwisko
Emily: Wiem ale obiecałam Hannie, że jej pomogę. Znalezienie Varjacka to nasza jedyna nadzieja. Nie mamy nic. Ali i Hanna zostały już skazane a ja mogę być następna lub Aria
Ezra: Pamiętasz nazwisko prawnika Mony?
Emily: Tak, James Neylan a co?
Ezra: W tym czasie Mona szukała A i jestem pewien, ze Neylan jest w to zamieszany

Emily: Okej, ale powinniśmy pójść porozmawiać z Ezrą. Jeśli ma jakieś informacje o Varjacku to musimy wiedzieć
Aria: Okej ale teraz nie mogę, mam test z historii i jeśli nie zdobędę oceny to (...) jak Hanna
Emily: "Powodzenia na teście. (...) Kolacja wieczorem?" Andrew?
Aria: Taa, Andrew Campbell
Emily: Czy coś miedzy wami się dzieje?
Aria: Pomaga mi się uczyć
Emily: Tak ale po za tym?
Aria: Nie
Emily: Więc czemu zaprasza cie na kolację? I dlaczego się rumienisz?
Aria: Okej. Pocałowaliśmy się. Szczęśliwa?
Emily: Pocałowałaś go?
Aria: Nie patrz się tak na mnie. Pomógł mi z moją kostką, pocieszał mnie i po prostu złapaliśmy moment
Emily: Tak ale co z Ezrą?
Aria: Nie wiem co jest miedzy nami i nie mogę teraz o tym myśleć. Więc idź z nim porozmawiać a potem się spotkamy.

Co sądzicie o tych scenach z najbliższego odcinka?

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Varjak sie pisze idiotko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale czemu zaraz idiotko?
      Cyrus napisał VARJACK na opakowaniu po opatrunkach a Ali drugie ja miało nazwisko Varjak więc nie widzę tutaj o co chodzi? zwłaszcza ze w sneak peekach jest mowa o nazwisku podanym przez Cyrusa ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...