Zdaniem -,,A'' #3

Cześć! Co u was? Ja odliczam dni do świątecznego odcinka. Widząc te wszystkie zdjęcia, proma i spoilery nie mogę po prostu wytrzymać! Jeszcze jak myślę, że to 9 grudnia, a ja zobaczę to dopiero kilka dni po premierze (problemy technicznie) to aż słabo się robi. Ale cóż! Zmieniając trochę temat, jesteście ciekawi kogo -"A" opisze w dzisiejszym poście? Zapraszam!
(NOŁP!)
Aria Montgomery 

  Jest łatwa do sterowania, jednak czasem ma okresu buntu, nic nie szkodzi w końcu to tylko laleczka. Uwielbiam jej poświęcenie dla swoich przyjaciół, szczególnie dla Spencer i Ezry, dzięki czemu sterowanie nią to łatwizna. Po tym jak zobaczyła co potrafię, będzie wstanie zrobić wszystko by uchronić tych, których kocha. Jednak każdy z nas ma swoje granicę, ja pozwolę jej je przekroczyć.

Boje się trochę o nią, powoli zaczyna pokazywać na co ją stać. Na pierwszy rzut oka wydaje się być na prawdę delikatną osobą, która nie skrzywdzi muchy...czyżby na pewno? Ma silny charakter, jednak nie potrafi okazywać uczuć, nie pogardziłbym nią w moim zespole. 

Nie męczę jej szczególnie, bo nie winie jej za nic, po prostu bawię się nią jak mi się nudzi. Każdy z nas pamięta jak zapraszał do siebie koleżanki, które natychmiast zabierały się za nasze ulubione lalki, a ty zostawałeś z jedną jedyną, więc postanawiałeś się zabawić. Tak jest i ze mną, Aria jest rezerwą, którą kiedy skończę zabawę, będzie nadawać się jedynie na śmietnik.

Aria wykonała kawał dobrej roboty, pozbywając się Shany, która chciała zabrać moje marionetki! Jednak nie ujdzie jej to na sucho, w końcu po coś jest ta policja, by łapać takich jak ona. Dopilnuje, by zabrano się za nią WCZEŚNIEJ, czy później. Jestem wychowany, więc powiem dziękuje, z Shaną współpraca była gładka, jednak to ja chcę skończyć grę - na swoich zasadach. 
Są powody, dla których nie możemy po prostu mówić prawdy. Bo to wraca do ciebie i ugryzie. Trudne. - Aria
  
U takiej wielkiej kłamczuchy, ugryzień będzie wiele i będą na prawdę bolesne. 
-,,A''



Aria




 






Udostępnij:

1 komentarze

  1. Wydało się! Czy faktycznie Aria ma tak silny charakter? Myślę że Aria zrobił aby wszystko dla Ezry... w końcu są "przyjaciółmi" ciekawe...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...