Lucy Hale w wywiadzie dla Parade

Hej!
Z tej strony Kejtis. Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie, ponieważ miałam dość długą przerwę i przez kilka dni się do Was nie odzywałam, ale dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem, który mam nadzieję Was zaciekawi :)
 
Ostatnio Lucy Hale czyli seriaowa Aria Montgomery udzieliła wywiadu dla Parade.
Odpowiedziala na kilka pytan i zapewniła, że nie ma pojęcia kim jest "A".
Poniżej możecie przeczytać co opowiedziała o Pretty Little Liars ;)
 
Lucy zapytana o to kim jest "A", odpowiedziała:
"W pewnym sensie przestałam próbować poznać tę historię już w drugim sezonie, ponieważ było to dla mnie zbyt frustrujące. Myślałam, że zrozumiałam to wszystko i mam wszystkie odpowiedzi, a potem okazało się,  iż kompletnie się myliłam."
 
Hale została także zapytana o to czy kiedykolwiek dowiemy się kto prześladuje Kłamczuchy.
"Więc teraz nie żyje, ale, jak powiedziałam, nie byłoby żadnego show bez niego, więc nie sądzę, że dowiemy się, kto jest ostatecznym A przed końcem serialu, który będzie dopiero za kilka lat – właśnie dowiedzieliśmy się, że został przedłużony o szósty i siódmy sezon! Dużo więcej dramatów!"
 
 
 
Jak myślicie? Dowiemy się kim jest "A"? Czekamy na następne sezony i na więcej dram! :D
 
Proszę o zrozumienie co do tego, że teraz piszę coraz mniej notek, ale są wakacje, które slużą do odpoczynku, a przecież już minął prawie miesiąc, a ja siedzę tylko w domu. W sierpniu raczej też nie będę pisać często.
Jeszcze raz przepraszam i obiecuję, że wszystko nadrobię :)
Btw. Jak Wam się podobał odcinek? Jak dla mnie był trochę nudny :c
 
Do następnego! <3
-Kejtis

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Myślałam, że tylko mnie nudził ten odcinek. Ja w sumie też już nie wiem kim A i na razie nie mam teorii, ale powrócę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...