Proma i sneak peek 7x11

Hejka! Dawno nic nie było za co gorąco przepraszam.
Napisałabym wam dlaczego nic nie dodawałam ale pewnie mało was to obchodzi więc po prostu zapraszam do postu.

Mam dla was trzy proma orz sneak peek letniej premiery.



PO 150 ODCINKACH, KONIEC JEST BLISKI
Hanna: To się nie dzieje..
Alison: Tak, dzieje
Aria: Jeśli Noel był A.D to znaczy...
Emily: Spróbuj się nie mówić tego na głos
Jenna: Musze powiedzieć komuś prawdę
10 FINAŁOWYCH ODCINKÓW
Aria: Nie chce przegrać, chce się wydostać/skończyć to
Emily: Wszystko się pogarsza, jak to jest w ogóle możliwe?
CZAS ZABAWY! A.D
Aria: Nie, nie
Emily: Chce byśmy zagrały
Hanna: Nie Em, on/a chce pograć nami


KWIECIEŃ 2017
GRA ZBLIŻA SIĘ KOŃCOWI
Emily: Jak to jest w ogóle możliwe?
10 FINAŁOWYCH ODCINKÓW
CZAS ZABAWY! A.D
Aria: To nie może być prawdziwe
Hanna: Nie mogę spędzić całej nocy na "boisku" z powodu A.D
Aria: Nie ma...nie ważne, rozumiem
Spencer: Zniszczyłaś/eś wszystko co kiedykolwiek miałam
(?): Co A.D zmusiło cię by zrobić?
Spencer: Zostało tylko pare kawałków do gry
Ezra: Są rzeczy, które zostały zrobione/wykonane i nie mogą być one wybaczone


(?): Pływamy w kółko w tym akwarium jakbyśmy mieli kontrole.
Mona: Nie mamy
(?): Ktoś zawsze obserwował
Mona: Manipulowanie
Hanna: To zniszczyło moje życie!
Aria: Wszystko będzie dobrze
Hanna: Nie, nie będzie!
Emily: Co A.D zmusiło cię do zrobienia?
(?): Jesteśmy poza naszą ligą
(?): Wszystkie z nas


Aria: Czego nie mogłaś mi powiedzieć przez telefon?
Spencer: Będzie łatwiej jeśli ci pokaże
Przeczytaj karteczkę.
CZAS ZABAWY! A.D
Aria: Niee,..to. Nie!
Spencer: To już tu było kiedy wróciłam z Lost Woods.
Dlatego zadzwoniłam do wszystkich.
Aria: Dziewczyny, Noel nie żyje.
Jenna błąka się w ciemnościach.
To nie może być prawdziwe.
Alison: Noel nie żyje ale ktoś tam jest.
Hanna: Tam i bardzo szalony/a
Aria: Myślicie, że Jenna i Noel pracowali dla kogoś innego?
Spencer: Lub Jenna i Noel mieli pokręcony układ a my błędnie założyłyśmy, że byli A.D
Emily: Sara powiedziała, że wszyscy szukamy tej samej rzeczy
Aria: Co jest w środku?
Hanna: Czekaliśmy na ciebie.
Aria: Oo, rany...nie musiałyście


Co sądzicie o wszystkich zapowiedziach odcinka i jednej ze scen?
Jak myślicie co jest w pudełku? I kto jest A.D?

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...