Kim jest drugie dziecko Mary?

Jak na razie wiemy, że drugie dziecko Mary Drake jest w wieku Kłamczuch, chociaż tego też nie byłabym taka pewna. Myślę, że możemy być pewni tylko tego, że się ono urodziło. W każdym razie zapraszam was na TOP 5 podejrzanych o bycie tym dzieckiem.





ARIA 
1. Jej wiek się zgadza
2. Eddie Lamb poznał ją w Radley
3. Czasami zdaje się mieć jakąś chorobę psychiczną (rozdwojenie jaźni?) 
4. Jej akt nie było w schronie
5. Nie było jej tam z Kłamczuchami 
6. Zawsze była podejrzana najbardziej z dziewczyn
7. Wiemy, że jej wujek był chory psychicznie
8. To w jej pokoju w Radley Charlotte postawiła zdjęcie rodziny manekinów
9. A.D może stać za Aria Drake




ANDREW
1. Jego wiek się zgadza
2. Wiemy, że jest adoptowany
3. Dziewczyny myślały kiedyś, ze to on jest A
4. Podejrzana farma, o której wciąż dużo nie wiemy 
5. Od sytuacji z dollhouse w ogóle się nie pojawił
6. A.D może stać za Andrew Drake 



SPENCER 
1. Jej wiek się zgadza
2. Miała problemy psychiczne 
3. Jest w miarę podobna do Mary
4. Ostatnio przebywała trochę z Mary
5. Nigdy do końca nie pasowała do Hastingsów
6. Mary przyszła odwiedzić właśnie ją (dokładnie jej rodziców)



NOEL 
1. Jego wiek się zgadza
2. Jest to możliwe przez promo 
3. Nagle wrócił 
4. Dziwnie zachowywał sie w hotelu
5. Napisał "i see You" w pierwszym sezonie 
6. Wykonał podejrzany telefon do dr Cochran
7. Pomagał Ali w ukrywaniu się 
8. Kiedy chodził z Jenna miał kontakt z Charlotte



WREN
1. Jego ojciec miał problemy psychiczne - mógł poznać Mary w szpitalu psychiatrycznym
2. Był lekarzem w Radley 
3. Najprawdopodobniej to dzięki niemu CeCe odwiedzała Monę w Radley 
4. Mona mu nie ufała 
5. Nie zgadza się jego wiek, ale jak mówiłam, co do wieku nie brałabym tego za pewnik
6. Wyjechał z Rosewood już jakiś czas temu 
7. Melissa powiedziała kiedyś Hannie, ze Charlotte dzwoniła do Wrena  



Co sądzicie o tym drugim dziecku? Myślicie, że może to być któraś z Kłamczuch?

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Ja sądzę, że nie będzie to żadna z osób, które my wszyscy podejrzewamy(chodzi mi tu np: o ta scenę z teczkami Arii czy Noela) Sadze ze to będzie ktoś, kto nawet nie przeszedł nam przez myśl że może być dzieckiem Mary. Ale z tej twojej top 5 najbardziej podejrzewałabym Wrena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie będzie to Sabrina xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja obstawiam lucasa

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pasowalaby Spencer ale nie wiem XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że Hanna zadzwoniła do Lucasa zeby dał jej namiary na tą opuszczoną fabrykę i nie wiem czemu ale wydaje mi się że to Lucas za tym wszystkim stoi i nikt na niego niezwraca uwagi a on ma kasę możliwości ws komputerów mało o nim wiemy i blisko się kręci koło Hanny i Caleba ma też związek z hotelem....wiec dla mmnie Kahn był tyłko zmyłką....

    OdpowiedzUsuń
  6. ja myślę, że Spencer jest tym drugim dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...