Przerwa w PLL - porozmawiajmy o poprzednich sezonach! #8


Pora na 'PrzerwÄ™ w PLL!'

Pytanie na dziś: Co/kto zachęcił was do obejrzenia PLL?

Moja odpowiedź: Ja dowiedziałam się o istnieniu PLL w wakacje przeglądając YouTube. Fabuła jak i same postaci tak mnie zaciekawiły, że postanowiłam dać tej produkcji szansę i, szczerze mówiąc, wcale nie żałuję. Zaczęłam oglądać dopiero później, długo planowałam zabranie się za serial. Ale jak już zaczęłam oglądać, to nadrobiłam niecałe 5 sezonów w czasie trzech weekendów i ferii :D

A jak zaczęła się wasza przygoda z PLL? Sami znaleźliście serial, czytaliście uprzednio książki, czy zaczęliścieoglądać z polecenia? xx



Udostępnij:

6 komentarze

  1. Ja zaczęłam, jak byłam dużo młodsza i przeglądając najnowsze dodane odcinki seriali, zobaczyłam chyba 9 odcinek, a na miniaturce piękna blondynka. Miałam wtedy wielka faza na blondynki, więc zaczęłam oglądać. Od dziecka kocham zagadki, więc oglądam do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Można powiedzieć, że moja starsza siostra, choć na początku mi nie pozwalała oglądać, bo "jestem za mała" xd I w sumie miała racje, bo chcąc/nie chcąc serial jest trochę straszny, a ja byłam mała xd Ale potem w 6 klasie stwierdziła, że dobra skoro i tak jestem horroromaniaczką, to taki serial to dla mnie nic xdd

    Livi

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście książka , która była bardzo dobra gdyby nie zakończenie które nie przypadło mi do gustu , z tego powodu zaczęłam oglądać serial - z nadzieją na inne alternatywne zakończenie i je dostałam , nie do końca takie jakie chciałam ale jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciółka mi ciągle mówiła o tym serialu, więc postanowiłam z nudów obejrzeć go we ferie :) nadrobiłam wtedy 3 sezony i tak zaczęła się moja przygoda z PLL

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogladałam sobie pierwszy sezon Teen Wolf i zapytała się cioci ( ona ma 20lat xd) jaki serial poleca a ona PLL a juz widziałam że ona to ogląda od kilku lat wiec ja też zaczełam i się tak wciągnełam ze w 3 tygodnie obejzalam 6 sezonow a teraz czekam na 7 ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy01 maja, 2016

    Dowiedziałam się o nim juź dawno, ale jakoś nie moglam się za niego zabrać i tak jak Ty zaczełam w wakacje.Bardzo mnie skręcił jednak nie wiem dlaczego zrobiłam sobie przerwę od niego jakieś 2 miesiące i skończyłam go oglądać w styczniu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...