Przerwa w PLL - porozmawiajmy o poprzednich sezonach! #4


Czas na 'PrzerwÄ™ w PLL'!


Pytanie na dziś: Której kłamczuchy najbardziej nie lubiliście w 1 sezonie?

Moja odpowiedź: Ja nigdy nie przepadałam za Emily. Zawsze taka przybita, taka cierpiętnica. Choć w ciągu pierwszego sezonu miała kilka dziewczyn i przyjaciółki, nawet wtedy nie umiała się uśmiechać. Zawsze uważała swoje problemy za najgorsze na świecie. Nie lubię, jak postacie w serialach się nad sobą użalają.

Która kłamczucha najmniej przypadła wam do gustu w 1 sezonie? xx

Udostępnij:

8 komentarze

  1. W 1 sezonie była to Aria ( zaraz hejty :/) i szczerze przez to złe pierwsze wrażenie nie lubie jej do dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś Spencer lubiłam bo najpierw czytałam książki ( z szelma oglądać serial po 4 książce ) a tam Spencer wydawała sie spoko
      Reszta też , a Arii nie lubiłam od początku 3 książki kiedy (SPOILER) zniszczyła sukienkę Meredith i zdradziła ukochanego z Ezrą :/

      Usuń
    2. SPOILERY Też mi się te jej akcje w książkach nie podobały, mogła najpierw z nim zerwać a potem całować się z nauczycielem. Nie dziwię się, że Sean postanowił się na niej zemścić.

      Usuń
  2. Ja na początku nie przepadałam za Spencer xd A najśmieszniejsze jest to, że nawet nwm dlaczego, tak po prostu xd Ale teraz już ją mega lubię <3

    Livi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem Spence wydawała się taka chłodna i odważna, dążąca do perfekcji, dopiero później okazało się, że jest psychicznie wyniszczona tym wszystkim.

      Usuń
    2. Czasem Spence wydawała się taka chłodna i odważna, dążąca do perfekcji, dopiero później okazało się, że jest psychicznie wyniszczona tym wszystkim.

      Usuń
  3. Ja nie lubiłam Hanny (i teraz znów tak mam) i Emily (we wszystkich sezonach).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubiłam Spencer aż do tej pory

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...