Przerwa w PLL - porozmawiajmy o poprzednich sezonach! #2


Zapraszam do odpowiadania na dzisiejsze pytanie!



Pytanie na dziś: Co najbardziej zszokowało/zdziwiło was w odcinku pilotażowym?



Moja odpowiedź: Najbardziej zszokował mnie pocałunek Ezrii w... łazience baru. Ale nie miejsce mnie zdziwiło, bardziej to, że dorosły mężczyzna całuje nowo poznaną dziewczynę w barze, w którym w ogóle nie powinna się znajdować. Nie rozumiem tego, że Ezra uwierzył Arii, że jest dorosła i studiuje bez większego problemu. Dziewczynie również to nie przeszkadzało, całkiem naiwne, jak dla mnie. Większość dziewczyn zapewne uznałoby to za podejrzane, że starszy, przystojny facet woli flirtować z licealistką zamiast znaleźć sobie kogoś ze swojego przedziału wiekowego, ale nie Aria. A jak prawda wyszła na jaw, to wielki szok i niedowierzanie :P Mimo to później bardzo polubiłam ich razem.

Co najbardziej zszokowało/zdziwiło was w 1x01? xx

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Co do tego pocałunku to jak dla mnie przewidywalny jak w większości filmach :/
    Mnie najbardziej zaskoczyło to , że na plakatach z zaginieciem Ali napisane jest że może mieć bliźniaczkę 0_0
    Zdziwiło mnie to bo po takiej informacji byłam pewna że sam serial idealnie pójdzie ze scenariuszem za książką a tak się nie stało
    Oczywiście samego napisu nie zobaczyłam od razu , raczej po przeglądnięciu internetów , jednak dość szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam, że wszystko potoczy się jak w książce, nie chciałabym tego :D

      Usuń
  2. Ezra nie jest jakos mega starszy, bez przesady, a Aria nie powiedziala, ze jest dorosla i studiuje, Ezra zapytal sie jej tylko w jakim kierunku chcialaby cos robic. Poza tym to byl zwykly flirt, codziennosc w barach ;) to ze jest nauczycielem nie znaczy ze ma byc nudny i sztywny, troche dystansu
    A co do pytania - najbardziej w odcinku zszokowala mnie wiadomosc od A, oczywiscie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sezonie 4b, po ujawnieniu ze ezra pracuje nad książka o Ali chyba było powiedziane ze on od początku wiedział kim jest Aria (wiec wiedział ile ma lat). Różnica wieku tez nie jest taka mała - to chyba 7 lat (aria miała 18 lat gdy okazało sie ze ezra niby ma 7latniego syna ktorego spłodził gdy miał 18lat). Jak dla mnie tematykę był zawsze "podejrzany". xDw sumie jakość w PLL mnie to nie rusza, ale w prawdziwym życiu uznałabym Ezre ma jakieś problemy skoro jego świat kręci sie w okol nastolatków. Po przeskoku czasowym ta różnica nie ma znaczenia ale wcześniej to było dość hm dziwne xD

      Usuń
  3. Ten pocałunek Arii i Ezry był dla mnie za szybki. Ledwo co zamienili dwa słowa i już się całują. Zaskoczenia raczej nie było ze względu na to, że przeczytałam wcześniej książki, a w pilocie było podobnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie rozumiem. A jak Aria zamówiła burgera i potem mówiła, że jest wegetarianką to padłam :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...