Przerwa w PLL - porozmawiajmy o poprzednich sezonach! #5


Czas odpowiedzieć na dzisiejsze pytanie!




Pytanie na dziÅ›: Której postaci drugoplanowej najbardziej nie lubiliÅ›cie w 1 sezonie? 

Moja odpowiedź: Dla mnie zawsze była to Paige. Jej sposób bycia, mówienia, tok myślenia... Nie wiem jak wy, ale gdybym ja kogoś lubiła to bym mu to powiedziała, a nie go podtapiała. Po prostu nie mogłam nigdy jej znieść i miałam ochotę wyrzucić laptopa przez okno patrząc na sceny z jej udziałem :D

A was jaka postać drugoplanowa irytowała najbardziej? xx

Udostępnij:

8 komentarze

  1. Paige z tego samego powodu XDDD I Maye, nie wiem w sumie dlaczego, po prostu była taka.. denerwująca :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw Maya , bo denerwowało mnie to jak zmienia Emily (mimo że tak naprawdę pomogła jej się ujawnić ) po prostu jej nie lubiłam przez to że wprowadza do życia Emily zatarg /:
    W ogóle mam pytanko , wy na czytacie te wszystkie komentarze ? Bo nie wiem czy jest sens mojego pisania jak nikt tego nie czyta XD
    I to nie złośliwość , po prostu chce wiedzieć czy jest sens pisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam wszystkie komentarze pod moimi postami a jak mam czas to też pod resztą, odpowiadam gdy mam wolny czas tak jak teraz ;) Pamiętam nawet kto najczęściej komentuje i jesteś jedną z tych osób. Jeśli ktokolwiek ma czas niech komentuje, wtedy wiemy czy jest sens pisać posty z jednej czy drugiej serii, dodawać więcej zdjęć i tym podobne, a poza tym to bardzo cieszy i motywuje :)

      Usuń
    2. Haha ;) no to będę :D
      Lubie wyrażać moją opinie w takim razie nie ma sprawy

      Usuń
  3. fajna seria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! <3

      Usuń
  4. Mnie też najbardziej denerwowały Maya i Paige xd Ogólnie to wszystkie dziewczyny Em mnie jakoś tak denerwowały. Oczywiście nie żebym miała coś przeciwko jej orientacji, bo tak nie jest, po prostu zawsze wybierała takie, że tak ładnie to nazwę idiotki xd Oczywiście oprócz Ali <33

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czytam zawsze, wszystkie komentarze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...