PLLcast #20

Ulubieńcy #3 -jedzenie, napoje, sport
Lucy Hale 
 Jedzenie: (ulubione cukierki): Swedish Candy
Napoje: kawa
Sport: piłka nożna

Ashley Benson 
  Jedzenie: sushi, kuchnia wÅ‚oska i meksykaÅ„ska
Napoje: Cola i mrożona kawa ze Starbucksa
Sport:  -

Troian Bellisario 
  Jedzenie: -
Napoje:-
Sport: akrobatyka

Shay Mitchell
  Jedzenie: pizza i makaron
Napoje:(ulubiony napój ze Starbucksa) Odtłuszczona, waniliowa latte
Sport: koszykówka, boks

Sasha Pieterse
Jedzenie: -
Napoje: Smoothie
Sport: jazda konno

Co chcecie zobaczyć w przyszÅ‚ym tygodniu? 
-Osiągnięcia #2 -kampanie reklamowe
-Oceny gry aktorskich według internautów
-Ulubieńcy #4 -zwierzęta, cechy u mężczyzn, piosenki

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Oceny gry aktorskich

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mi się zdaje że Troian jest mega nudna i poważna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powazna tak , ale czy nudna ? Niewiadomo , ja nie przepadam za Shay jak dla mnie uwaza sie za niewiadomo kogo i probuje zrobic na mega seksowna

      Usuń
    2. A ja właśnie Troian najbardziej lubię z całej czwórki. Jest taka autentyczna i tak trochę nie pasuje mi do świata telewizji, bo właśnie nie stara się być nie wiadomo kim.

      Usuń
    3. Z Shay masz racje , tez mnie to denerwuje , ale co poradzić każda ma chyba taki czas XD

      Usuń
  3. Hej:) Wiem, że ten artykuł jest na całkiem inny temat, ale ostatnio przeglądałam wikię "PLL" i jest tam bardzo mało opisów odcinków. Na stronach angielskich czy niemieckich odcinki są streszczone dokładnie, ze zdjęciami. Natomiast na polskiej wersji jest tego mało. Wystarczyłoby przetłumaczyć streszczenia z obcojęzycznych stron i napisać je na naszej polskiej. Może ktoś chciałby przypomnieć sobie stare odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubieńcy #4 -zwierzęta, cechy u mężczyzn, piosenki

    OdpowiedzUsuń
  5. Oceny gry aktorskiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubieńcy aktorów grających postacie drugoplanowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oceny gry aktorskich według internautów

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...