Kreacje balowe z PLL - The Sims 3

Dziś przygotowałam dla was sukienki, które nasze Kłamczuchy włożyły na balu bożonarodzeniowym oraz balu z sezonu 6. Dodatki są przeznaczone do gry The Sims 3.
Zapraszam!


Zaczniemy od balu bożonarodzeniowego


Spencer


Oryginał:


Emily


POBIERZ
Oryginał:


Hanna


Oryginał:


Aria


POBIERZ
Oryginał:



Teraz bal z 6x09

Hanna


POBIERZ
Oryginał:


Aria

Oryginał:


Spencer

Oryginał:


Emily


POBIERZ
Oryginał:


Moim zdaniem dodatki są niesamowite.
Niestety nie mam jak ich używać, ponieważ mam tylko The Sims 4, ale może komuś się przydadzą.

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Nie było Ali? Szkoda, bo jej suknia z 6x09 była według mnie najlepsza ze wszystkich Kłamczuch. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wielka! Te dodatki są cudowne. Dziękuję, że je dodałaś <3 <3 <3 Najbardziej podoba mi się outfit Hanny z balu w 6x09 *-* Aria też ślicznie wygląda :P - Alison

    OdpowiedzUsuń
  3. Są może gdzieś dodatki z sukienkami, które dziewczyny miały na "balu" w Dollhouse? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie się z takimi nie spotkałam, ale spróbuję poszukać.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...